۱۳۹۱ مهر ۳۰, یکشنبه


اعتراضات شکوهمند مردم علیهﻯ دولت سرمایهﺪاری اسپانیا

بحران اسپانیا، مختص اسپانیا نیست. همان طور که بحران یونان مختص یونان نبوده است. این بحران سرمایهﺪاریست، ورشکستگی و گندیدگی نظام نئولیبرالی است که در رأس آن اتحادیهﻯ امپریالیستی اروپا قرار دارد.

دیکتهﻯ صندوق بینﺍلمللی پول و بانک جهانی و در رأس آن اتحادیهﻯ اروپا به دولت اسپانیا و ادامهﻯ خصوصی سازیﻫﺎ، اخراج سازیﻫﺎ و صرفه جوئیﻫﺎﯼ عریان خشم کارگران و زحمتکشان و عموم مردم اسپانیا را برانگیخته است. طرح صرفه جویانهﻯ 40 میلیارد یوروئی، کارد را به استخوان رسانده است و در سراسر شهرهای اسپانیا به وِیژه در مادرید تظاهراتﮬﺎﻯ با شکوهی علیهﻯ دولت سرمایهﺪاری و سیاستﮬﺎﻯ نئولیبرالی اتحادیهﻯ اروپا صورت گرفته و هم چنان ادامه دارد. فیلمﮬﺎﻯ این تظاهراتﮬﺎﻯ اعتراضی را ببینید، ببینید که چگونه مردم اسپانیا و در رأس آن مارکسیست لنینیستﮬﺎ و نیروهای ترقی خواه علیهﻯ این سامانهﻯ ویرانگر سرمایهﺪاری می رزمند..

. نظام بیمار سرمایهﺪاری آلترناتیو کارگران و زحمتکشان نیست، این نظام راه حلی برای بیکاری، فقر و فلاکت و بحران ندارد. راه حل نهائی بحران اسپانیا، سوسیالیسم است. سوسیالیسم است که انسان و نه سرمایه را در مرکز جهان قرار داده، برای رفاه و آیندهﻯ انسان، جامعه را با برنامه ریزی بنا می کند.

 

درود بر طبقهﻯ کارگر اسپانیا!

زنده باد سوسیالیسم!

مرگ بر سرمایه داری و امپریالیسم جهانی!

هیچ نظری موجود نیست: