۱۳۹۰ اسفند ۲۰, شنبه

علیرضا نوری زاده، خبرنگار خود فروختۀ ضد ملی


علیرضانوری زاده، خبرنگار"آزاد" ومفسر بنگاه دروغ پراکنی امپریالیست آمریکا که سالﻫﺎست در درگاه عموسام خدمت کرده و نان ونمک خورده است تئوریزه کنندۀ تجاوز نظامی به ایران و ملل منطقه است. افشای چهرۀ چنین کسانی که برای لقمه نانی به خدمت استعمار درآمده و از دریوزگی و نوکری برای اجانب فضیلتی ساختهﺍند وظیفۀ تعطیل نشدنی همۀ انسانﻫﺎﯼ بیدار وجدانیست که برای ایرانی دموکراتیک، آزاد و مستقل می رزمند.

علیرضا نوری زاده، مشوق تجاوز نظامی به ایران و حامی سیاست راهبردی امپریالیستﻫﺎﯼ غربی و در رأس آن آمریکاست:

1 ــ علیرضا نوری زاده خبرنگار، و مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه و جهان عرب!! و ژورنالیست همه فن حریف، در بعد از پیروزی ناتو در لیبی در مصاحبه با صدای آمریکا می گوید:

» ما می بینیم که مردم لیبی به نیروی دموکراسی خواه و نظامی ناتو اعتماد کردند، و روز رهائی از رژیم سفاک قذافی را دیدند، اگر چنین نمی شد مطمئنم که قذافی هم چنان بر مسند قدرت می ماند… مردم ایران و تمام مردم کشورهای تحت سُلطۀ دیکتاتوری باید به ناتو خوشامد گفته و ورود آنها برای رهائی از دیکتاتوری حاکمان خود را به فال نیک بگیرند..... »

2 ــ علیرضا نوری زاده بعد از بمباران و اشغال افغانستان توسط آمریکا در مصاحبه با صدای آمریکا  گفت:

» این همه هیاهو در مورد کشتار افغانستان توسط آمریکا و نیروهای متحد سخن می رود. اما مقایسه کنید با مرگ و میر و کشتار درافغانستان توسط طالبان.در بمباران ناتو تاکنون ۵۰۰ نفر کشته شدند اما در طول حکومت طالبان بیش از ۵۰۰۰۰ نفر زن ومرد و پیر و جوان جانباختند.اقدام جامعۀ جهانی در پیشگیری ازتروریسم و رهانیدن ملت افغانستان از بند رژیم طالبان اقدامی مثبت است... «.

3 ــ حضور علیرضانوری زاده در کردستان عراق و تعریف و تمجید از اولین انتخابات پارلمانی در عراق اشغالی، وی در مصاحبه با صدای آمریکا گفت:

» آرزوی چنین انتخابات دموکراتیکی برای ملت ایران را نیز دارم. دوران دیکتاتورها به سر آمده است.... «

وی بیشرمانه از سیاست جرج بوش و جمهورخواهان و تجاوز به عراق دفاع نمود و به توجیه فجایع عراق پرداخته است و هنوزهم چنین سیاست بیشرمانهﺍﯼ را ادامه میدهد.

علیرضا نوری زاده اکنون به عنوان کُررهبری کننده و خط دهندۀ خبرنگاران ایرانی و مدافع خط تجاوزکارانۀ امپریالیسم و صهیونیسم به سوریه و ایران است و دست در دست دیگر خودفروختگان و فریب خوردگان سیاسی به دنبال تشکیل آلترناتیوی ضد ملی و استعماری است. روزی سر از پاریس در می آورد و به ریسمان فرماندۀ فراری رژیم اسلامی، مدحی مأمور جمهوری اسلامی آویزان می شود، روزدیگر در لندن و روزی در استکهلم پایتخت سوئد ظاهر میشود .....

وی این روزها به همراه محسن سازگارا، مخملباف و دهﻫﺎ شخصیت بی هویت راست ارتجاعی یکی از مدعوین کنفرانس دو روزۀ "اتحاد برای دموکراسی" در استکهلم مورخ ۴ و۵ فوریه بود که از سوی بنیاد اولوف پالمه به طور محرمانه تدارک دیده شد. طبق اطلاعیۀ مرکز بنیاد اولوف پالمه در این کنفرانس نمایندگانی از احزاب سیاسی (بخوانید تجزیه طلب، سلطنت طلب و لیبرال و امضا کنندهﻫﺎﯼ فراخوان 175 نفری "ضد جنگ" بیانیۀ دفاع از آمریکا" ــ توفان)، دانشگاهیان، ژورنالیستﻫﺎ، نویسندگان، فعالان حقوق زنان و فعالان دیگر از جوامع ایرانی در خارج از کشورشرکت داشتهﺍند. آقای نوری زاده این بارنیز بوی کباب به مشامش رسید و همراه با یارانش به دنبال آلترناتیوسازی برای دخالت "بشردوستانۀ" امپریالیستﻫﺎ در ایران، در این جمع شرکت داشته است.این محافل خود فروختۀ سیاسی به دنبال تشکیل کنگرۀ ملی نوع لیبی و عراقی و سوری هستند تا به عنوان آلترناتیو خیانت ملی انجام وظیفه نمایند .

همان طور که حزب ما بارها تأکید داشته است، مبارزهﺍﯼ مترقی و قابل دفاع است که علاوه بر پیکار علیۀ استبداد مذهبی جهت گیری ضد امپریالیستی و ضد استعماری و ضد صهیونیستی نیز داشته باشد، درغیر این صورت چنین مبارزهﺍﯼ پشیزی ارزش ندارد، کاسبکاری سیاسی و درغلتیدن به دامن ارتجاع بینﺍلمللی و دشمنان ملت ایران و ملل منطقه است.عناصرفریب خوردهﺍﯼ نیز با نیت و قلب پاک در این محافل شرکت دارند اما در هر حال عملشان در خدمت منافع دشمنان ملت ایران است،چه بخواهند و یا نخواهند. دشمنی با ملت ایران فرجامی جز پشیمانی و سرافکندگی نخواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست: