۱۳۹۱ آذر ۱۹, یکشنبه


 

اطلاعیه حزب کار ایران (توفان) پیرامون جانباختن ستاربهشتی

 

مسئول مرگ ستار بهشتی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامیست


طبق گزارشات منتشره، ستار بهشتی کارگر 35 ساله "وبلاگ نویس جوان و از فعالان شبکه‌های اجتماعی "زیر شکنجهﻫﺎﻯ بربرمنشانهﻯ مأموران امنیتی رژیم، جانباخته است. مادر ستار بهشتی روز سه‌شنبه ۱۶ آبان در مصاحبهﺍﻯ با سایت "سحام‌نیوز" اظهارداشت:

 

» از ما خواستهﺍند فردا صبح پس از هماهنگی با مأموران به کهریزک مراجعه کنیم و جنازه را تحویل بگیریم «. عموی ستار حسینی نیز گفته است: » تا امروز هیچ خبری از وی نداشتیم. تا این که امروز دامادمان را احضار کرده‌اند و به وی می ‌گویند که ستار فوت کرده و به مادر و خواهر وی اطلاع دهید. هنگامی که علت فوت را جویا شدیم به ما گفتند خفه شوید و به شما ربطی ندارد. «

سایت "بازتاب" نیز در گزارشی با عنوان "درگذشت یک وبلاگ ‌نویس حین بازجوئی، نگذارید به سرنوشت پروندهﻯ کهریزک تبدیل شود" نوشته است، درگذشت تأسف‌ بار این جوان که احتمالاً به دلیل قصور یا تقصیر عوامل دخیل در پروندهﻯ وی صورت گرفته است، یادآور خاطرات تلخی نظیر مرگ زهرا کاظمی در زندان اوین، مرگ زهرا بنی یعقوب، پزشکی در همدان، مرگ هاله سحابی و پروندهﻯ کهریزک است که تا کنون، هیچ یک به نتیجه قطعی نرسیده است."

 

رژیم سرمایهﺪاری فاشیستی ــ مذهبی جمهوری اسلامی از آنجا که بنا بر ماهیتش نمی تواند به خواستﻫﺎﻯ دموکراتیک و حقوق عموم مردم و نیروهای سیاسی پاسخ دهد و از دامنهﻯ گسترش این مبارزات، هراسناک است به این جهت تلاش مذبوحانه می کند تا با اعمال خشونت، با سرکوب و به زندان انداختن و شکنجه و قتل و یا تعهدات سنگین مالی از آنها، از تداوم مبارزه ممانعت به عمل آورد. لیکن تا زمانی که ظلم و زور، تبعیضات، فساد، فقر و بی عدالتی، سرکوب و اختناق و بربریت .... درجامعه حاکم است زمینهﻯ بروز و رشد این جنبشﻫﺎ و اعتراضات نیزاجتناب ناپذیر است و رژیم لرزان و پوسیدهﻯ قرون وسطائی را توان مقابله با آن نخواهد بود. قتل ستار بهشتی و بگیر و ببندهای سیاسی که در ایران جریان دارد آخرین دست و پازدنﻫﺎﻯ رژیمی است که در بحران عمیق سیاسی و اقتصادی و اجتماعی به سر می برد و هیچ آیندهﻯ روشنی برای بقای خود نمی بیند. رژیمی که تحمل حداقل فعالیتﻫﺎﻯ اجتماعی و مدنی آرام مردم را ندارد و از حضور مردم در صحنهﻯ اجتماع به شدت می هراسد و به سرکوب آنها می پردازد، به آخر خط رسیده و محکوم به فروپاشی است.جمهوری جنایتکار اسلامی که از مردمش بیش از اجانب می ترسد، دیر یا زود درسته در کام امپریالیسم و صهیونیسم فرو خواهد رفت. حزب کار ایران (توفان) ضمن دفاع قاطع از حقوق دموکراتیک و آزادیﻫﺎﻯ سیاسی و اجتماعی و احزاب و سندیکاها و...،رژیم جمهوری اسلامی را مسئول و مسبب مرگ ستار بهشتی می داند و به شدت آن را محکوم می کند. ما ازهمهﻯ نیروهای مترقی و مردمی و سازمانﻫﺎ و تشکلات بینﺍلمللی مترقی می خواهیم به جمهوری اسلامی اعتراض کنند و این عمل ضد انسانی و بربرمنشانه را محکوم نمایند.

 

 

سرنگون باد رژیم سرمایهﺪاری جمهوری اسلامی به دست مردم ایران!

آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی!

زنده باد آزادی و سوسیالیسم!

حزب کارایران (توفان)

هیجده آبان ماه 1391 خورشیدی

 

هیچ نظری موجود نیست: