۱۳۹۱ آذر ۱۹, یکشنبه


اعلامیه رفقای سازمان انقلابی افغانستان در همبستگی با خلق فلسطین

 

 
زنده باد خلق مبارز فلسطین

مرگ بر رژیم جنایتکار اسرائیل!

 

تشکیل دولت اسرائیل بر اساس اعلامیهﻯ بالفور بعد از جنگ دوم جهانی به حمایت مستقیم انگلیس، سرآغاز تراژیدی خلق فلسطین بود. در شش دههﻯ گذشته، در کنار اشغال مناطق فلسطینی توسط غاصبان اسرائیلی، جنایت علیهﻯ فلسطینیﻫﺎ و کشتار بیرحمانهﻯ آنان توسط رژیم صهیونیستی به همدستی مستقیم و همکاری بی دریغ امپریالیستﻫﺎ از جمله ایالات متحده، بی وقفه ادامه داشته است. طی این دوران، مناطق فلسطینی زیر حملات جنگندهﻫﺎﻯ اسرائیلی به مخروبهﺍﻯ مبدل شده، کودکان، زنان و مردان زیادی را به خاک و خون کشیدهﺍند. سربازان اسرائیلی با قساوت بی نظیر به سرکوب اعتراضات و مخالفتﻫﺎ می پردازند و از اعمال هیچ نوع زور در حق فلسطینیﻫﺎ دریغ نمی ورزند.

در همین حال، بیش از شش سال است که نوار غزه توسط نظامیان اسرائیلی به طرز وحشیانهﺍﻯ از زمین، هوا و دریا به محاصرهﻯ اقتصادی کشیده شده است، محاصرهﺍﻯ که باشندگان غزه را به سوی مرگ تدریجی سوق می دهد. نزدیک به یک و نیم میلیون انسان با کمبود مواد خوراکی، مواد سوخت، دوا و مواد اولیهﻯ زندگی روبرو اند. محاصرهﻯ غزه توسط رژیم جنایتکار اسرائیل، سرشت و ماهیت دولتی را نشان می دهد که حمایت مستقیم امپریالیزم آمریکا را با خود دارد. این رژیم جز با حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی امپریالیزم آمریکا هرگز قادر نیست به حیات ننگین و جنایتبارش ادامه دهد و به ژاندارم منطقه مبدل گردد.

حمله بر مناطق مسکونی نوار غزه تحت نام سرکوب حماس و «تروریزم» به بهای کشته شدن زحمتکشان فلسطینی، کودکان و زنانی صورت می گیرد که در آرزوی کشور مستقل فلسطینی بدون جنگ، خونریزی و تروریزم اند. پخش تصاویر بدنﻫﺎﻯ متلاشی شدهﻯ کودکان و زنان و ویرانی غزه توسط جنگندهﻫﺎﻯ اسرائیلی، خشم و نفرت جنبشﻫﺎﻯ آزادیبخش و انسانﻫﺎﻯ آزاده را در سراسر جهان از این رژیم بیشتر ساخته است. رژیم صهیونیستی اسرائیل به این جنایت بسنده نکرده، بیش از 75 هزار نیروی قهارش را در حال آماده باش قرار داده است تا ضرب شست خود را به حماس نشان دهد. در مقابل، حماس با پرتاب موشک به مناطق مسکونی اسرائیل جز برانگیختن خشم دولت جنایتکار، دستاورد دیگری نداشته است.تا زمانی که اسرائیل چون سگ پاسبان منافع آمریکا در منطقه عمل می کند و رژیم جنایتکار اسرائیل به نژادپرستی بویناک خود ادامه می دهد، فلسطین در دریائی از خون خلق زحمتکش خویش شناور بوده، روی سعادت، آرامی و خوشبختی را نخواهد دید. کشورهای عرب همواره با بی تفاوتی به جنایتی نگریسته است که در حق خلق فلسطین از سوی اسرائیل روا داشته می شود، در حالی که اگر این کشورها با هم متحد شوند، اسرائیل در مقابل شان لقمهﺍﻯ بیش نیست، اما متأسفانه اکثر کشورهای عربی آلهﻯ دست آمریکا و کشورهای امپریالیست دیگر بوده، تلاش می نمایند نزد بادار خود، شیرین تر و نازدانه تر عمل نمایند.

سازمان انقلابی افغانستان همبستگی عمیق خود را با خلق مبارز فلسطین ابراز داشته، از مبارزات برحق فلسطینی ها و حقِ داشتن کشور مستقل با قاطعیت تمام دفاع می نماید. در عین حال محاصرهﻯ اقتصادی، بمباردمان وحشیانه و سرکوب مقاومت تودهﻫﺎﻯ فلسطینی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل را به شدت تقبیح نموده، خواهان قطع فوری حملات جنگندهﻫﺎ و پس کشیدن نیروهای جنایتکار اسرائیلی از مرزهای نوار غزه هستیم.

مرگ بر امپریالیزم

در راه سوسیالیزم، به پیش!

سازمان انقلابی افغانستان

27 عقرب 1391

هیچ نظری موجود نیست: