۱۳۹۱ آذر ۱۹, یکشنبه


 

بمباران نوار غزه و کشتار بربرمنشانهﻯ آوارگان فلسطینی، جنایت علیهﻯ بشریت است.

 

بمبارانﻫﺎﻯ بربرمنشانه و فاشیستی نوار غزه در چند روز اخیر ادامهﻯ کشتار و تجاوزیست که بیش از 60 سال ادامه دارد. این آدمکشی اسرائیل بار دیگر نشان می دهد که وی هرگز هوادار حتی دولت کوچک مستقل فلسطینی نیست و در پی آن است که همهﻯ سرزمین فلسطین را درسته به بلعد،.مردم را کشتار کند، بی خانمان نماید، به تاراند، تبعید کند و باقیمانده را در جامعه ﻯیهودی حل نماید. این ایدئولوژی دولت اسرائیل است، ایدئولوژی صهیونیستی، نژاد پرستانه و فاشیستی که راهنمای عمل اوست

تعرض گستردهﻯ اخیر ــ توسط هواپیماهای شکاری، بمب افکنﻫﺎ و توپخانهﻯ سنگین ــ تا به حال قریب به 200 کشته و 1400 نفر از مردم غزه را  مجروح کرده است. آدمکشان و تروریستﻫﺎﻯ صیهونیست ــ بکلی بی اعتنا نسبت به اعتراض خلقﻫﺎﻯ عرب و خشم مردم در سراسر جهان ــ غزه را بمباران می کنند. صیهونیستﻫﺎ، از سوئی کودکان را به قتل می رسانند، آگاهانه زیر بنای حیاتی مردم، پمپ آب و کارخانهﻯ برق و بیمارستان و مدرسه و مناطق مقدس مردم که پناهگاه آنهاست را بمباران و ویران می کنند، احساسات انسانی میلیونﻫﺎ نفر را مورد تمسخر قرار می دهند، تروریسم دولتی به کار می برند و از طرف دیگر ــ بیشرمانه ــ مدعیﺍند که گویا "مشغول مبارزه علیهﻯ تروریسم هستند"! و یا برای حفظ  "ارزشﻫﺎﻯ دنیای متمدن میجنگند! "

ولی این کدام مرجعی است که به این آدمکشان اجازه می دهد که با خیال راحت دست به یک چنین اعمالی بزنند؟ چه کسی به آنان یاری می دهد، مشوق آنها کیست؟ شورای امنیت سازمان ملل. مجمعی که لفاظی می کند، مرتب به جهانیان درس دموکراسی، درس حقوق بشر میدهد! مردم ایران را تحریم اقتصادی می کند و در لیبی دخالت مستقیم نظامی کرده است ولی حتی قادر نشد که این وحشیگری دولت صهیونیستی اسرائیل را محکوم نماید. در مقابل ــ حتی پیش از این که ارتش صیهونیستی اسرائیل توجیهی برای وحشیگری خود بتراشد ــ این سخنگویان غرب امپریالیستی بودند که در کمال وقاحت و حقارت، داستان "جنگ دفاعی" را پیش کشیدند. اسرائیل ــ دلگرم از سکوت دول بزرگ و قدرتمند امپریالیستی ــ دریافت که هیچ تدبیر مشحص، هیچ تحریمی برای قطع جنگی که براه انداخته در کار نیست. چون تصمیم گیرندهﻫﺎﻯ سازمان ملل، از همین راهزنان، همین سرمایهﺪاران و امپریالیستﻫﺎ هستند که تجاوزگران و اشغالگران صهیونیست را در پناه حمایت خود دارند. پیداست که نمی توان از این "پهلوانان بشر دوست و تمدن پرور" انتظاری داشت.

ولی فلسطین، استوار و پا برجا ــ مثل 60 سال گذشته ــ به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

اما خلقﻫﺎﻯ عرب و مسلمان خاورمیانه ــ که می خواهند به برادران فلسطینی خود یاری بدهند ــ لازم است که هر چه زود تر خود را از شر دولتﻫﺎﻯ خودی و همدست امپریالیسم، خلاص نمایند. چون نمی شود که هم با امپریالیسم آمریکا همدست بود و همزمان با ستمگری اسرائیل در قبال فلسطین در افتاد. باید این حقیقت را هر چه رسا تر فریاد زد.

در نوار غزه، افسانهﻯ شکست ناپذیری صهیونیستﻫﺎ را متلاشی می کند و روحیهﻯ نوینی از مقاومت و سلحشوری در میان مردم فلسطین ایجاد می گرداند. مبارزهﻯ مردم فلسطین حمایت جهانی خلقﻫﺎﻯ جهان را به دنبال دارد. اعتراضات جهانی گسترده آنهم در شرایط بحران مالی سرمایهﺪاری ناجی صهیونیستﻫﺎ و امپریالیستﻫﺎ نخواهد بود، بر عکس مبارزهﻯ تودهﻫﺎﻯ مردم و طبقهﻯ کارگر را تشدید می کند. فضا را بر ضد نیروهای دست راستی تغییر می دهد و در عین حال نیروهای سازشکار فلسطینی را که با اسرائیل بر ضد مصالح ملت فلسطین مصالحه کردهﺍند، به شدت به انزوا می کشاند و راه را برای نفوذ نیروهائی که خواستﻫﺎﻯ مردم و آمال ملت فلسطین را بیان می کنند باز می گرداند.

 

حزب کار ایران(توفان) تجاوز صهیونیستﻫﺎ و امپریالیستﻫﺎ را به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین را محکوم می کند.

حزب کار ایران (توفان) این جنایت را ضد بشری دانسته و معتقد است مسئولین آن را باید در یک دادگاه خلقی جهانی به محاکمه کشید.

حزب کار ایران (توفان) از مبارزهﻯ انقلابی مردم فلسطین و آمال آنها برای اخراج اشغالگران صهیونیست حمایت می کند.

حزب کار ایران (توفان) از هر جنبش مقاومت یهودیان اسرائیلی بر ضد صهیونیستﻫﺎ و امپریالیستﻫﺎ حمایت می کند و آن را شرط ایجاد فضائی به دور از سوء ظن، برای یک زندگی مسالمت آمیز میان همهﻯ مردمان سرزمین فلسطین، مستقل از مذهب، به دور از تجاوز طلبی، نژادپرستی می بیند. زمانی که مردم خود سخنگو شوند، سخنان یکدیگر را خواهند فهمید.

 

 قطع فوری محاصره و بمباران وحشیانهﻯ نوارغزه !

زنده باد مبارزهﻯ ملت فلسطین برای رهائی ملی!

نابود باد رژیم صهیونیستی اسرائیل این چماق دست امپریالیسم آمریکا در خاورمیانه!

زنده باد همبستگی  بینﺍلمللی با ملت فلسطین!

 

حزب کارایران(توفان)

 سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰ نوامبر ۲۰۱۲


toufan@toufan.org

 

شکست مفتضحانه اسرائیل در بلعیدن "مار سمی   "

کسانی که با تاریخ پیدایش فاشیستی رژیم صهیونیستی آشنائی دارند، می دانند که حملهﻯ اخیر اسرائیل و بمباران غزه تصادفی نبوده و ربطی هم به موشک پرانی حماس و سازمان برای آزادی فلسطین (یاران جرج حبش...) نداشته است. صهیونیستﻫﺎ از آغاز تأسیس نامیمون دولت نژاد پرست اسرائیل آهنگ آن داشتند تا تمام سرزمین فلسطین را درسته ببلعند و به بسط و گسترش آن و نیل به اسرائیل بزرگ بپردازند. مطابق اسناد موجود "لوی اشکول" نخست وزیر اسرائیل در جنگ 1967 دربارهﻯ غزه چنین بیان داشته بود:

» غزه مسئله است. من درسال 1956 آنجا بودم و مارهای سمی را که در خیابان راه می رفتند، دیدهﺍم. ما باید بخشی از آنﻫﺎ را در شبه جزیرهﻯ سینا اسکان دهیم و امیدواریم بخش دیگری هم مهاجرت بکنند «.

 

بیانات فاشیستی وزیر دفاع اسرائیل نیز در روزهای اخیر مبنی بر"غزه باید درهم کوبیده شود تا در شرایط قرون وسطی قرارگیرد".... همه نشان روشن از این امر است که صهیونیستﻫﺎ هدفشان محو و نابودی همهﻯ فلسطینیﻫﺎ و بلعیدن تمامی سرزمین فلسطین است و موشک پرانی فلسطینیﻫﺎ بهانه است.... اما مقاومت قهرمانانهﻯ ملت فلسطین برای موجودیت خود نیز تحسین برانگیز است و هر بار این هیولای هشت سر را با شکست مواجه می سازد.آنها که با اشاره به موشک پرانی جنبش مقاومت فلسطین ایراد می گیرند و آن را دلیل بر هجوم وحشیانه به فلسطین و بمباران غزه تحلیل می کنند یا نادانند و یا آگاهانه همان جفنگیات رسانهﻫﺎﻯ صهیونیستی و امپریالیستی را نشخوار می کنند. این عده هنوز نفهمیدهﺍند و یا خود را به نفهمی می زنند و در مورد مقاومت ملت فلسطین فقط به سازمان حماس که یکی از دهها سازمان و جبههﻯ مقاومت فلسطین علیهﻯ اسرائیل است اشاره می کنند تا با قوت بخشیدن به استدلال خود به نفی مقاومت ملت فلسطین بپردازند.حزب ما بارها کوشید تا به مناسبتﻫﺎﻯ مختلف دست به ترجمهﻫﺎئی از مطالب سیاسی و ادبیات سازمان برای آزادی فلسطین(جرج حبش) بزند و به افشای نیروهای ارتجاعی بپردازد که بی توجه به واقعییات سیاسی سرزمین فلسطین و خیانت و ندانم کاری بر طبل جنگ داخلی و نابودی سازمان حماس می کوبند و عملاً به آلت دست صهیونیستﻫﺎﻯ آدمخوار تبدیل شدهﺍند.سازمان برای آزادی فلسطین (جرج حبش، بخشﻫﺎئی از سازمان آزادیبخش فلسطین ( نیروهای ملی و سکولار) و بخشﻫﺎئی از سازمان الفتح در این نبرد شرکت دارند و درکنارهم علیهﻯ اسرائیل می رزمند. سازمان برای آزادی فلسطین(جرج حبش) کمتر از حماس موشک به قلب دشمن خونخوار و بیرحم و متجاوز پرتاب نکرده و نمی کند و آن را حق طبیعی و مشروع ملت فلسطین در دفاع از خود می داند. همین امر مقاومت و یگانگی نبرد واحد ملت فلسطین سبب شد تاصهیونیستﻫﺎ دراین نبرد به شکست مفتضح آمیزی تن دهند. نبرد عادلانه و قهرمانانهﻯ ملت فلسطین قدر قدرتی رژیم اتمی و استعماری اسرائیل را درهم شکست و این یک پیروزی برای نه تنها ملت فلسطین بلکه برای همهﻯ خلقﻫﺎﻯ منطقه و جهان است.به رسمیت شناختن دولت فلسطین به عنوان نمایندهﻯ ملت فلسطین و تحریم رژیم صهیونیست و نژادپرست اسرائیل خواست همهﻯ آزادیخواهان جهان است. درود ما به ملت قهرمان فلسطین. ننگ و نفرت بر صهیونیسم و امپریالیسم!

هیچ نظری موجود نیست: