۱۳۹۲ تیر ۸, شنبه


سخن هفته

فیسبوک توفان

شنبه 25 خرداد ماه 1392

www.toufan.org

 

***

انتصاب حسن روحانی تدبیری برای نجات ولایت فقیه و کلاه گشاد دیگری بر سر ملت ایران!

 

حسن روحانی که از میان هشت فرد مورد تائید و منتخب ولی فقیه و شورای نگهبان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری منتصب شده بود، با رای نیمی از شرکت کنندگان مستعصل و غریق در مشکلات اقتصادی و اجتماعی، که به هر خس و خاشاکی، به امید واهی نجات، چنگ می زنند ،به ریاست جمهوری برگزیده شد.

روحانی در طی 34 سال گذشته از سالهای ابتدای انقلاب تا به حال از مسئولین بالای نظامی وامنیتی جمهوری اسلامی بوده است. او در مجلس اول و دوم رئیس کمسیون دفاع بود و در دوران جنگ علاوه بر عضویت در شورای عالی دفاع، فرماندهی پدافند هوایی، جانشینی فرماندهی جنگ و ریاست ستاد قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا را نیز بر عهده داشته است. بعد از جنگ نیز16 به عنوان نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی فعالیت کرد و مسئولیت دبیری شورا را بر عهده داشت؛ وی از سال 1370 تا به حال رئیس کمیسیون سیاسی – امنیتی و دفاعی شورای تشخیص مصلحت نظام بوده است. وی ظاهراً طی سالهای 1373 تا 1377 با داشتن بالاترین سمت امنیتی کشور با نام حسن فریدون در انگلیس مشغول تحصیل در دوره کارشناسی ارشد و دکتری بوده است ( شاید هم از نوع تحصیلات امنیتی تیمسار ارتشبد فردوست زیر نظر اینتلیجنت سرویس ).

 سر لشکر سید یحیی رحیم‌ صفوی در مورد نقش حسن روحانی در سرکوب جنبش دانشجوئی 18 تیر 1378 می گوید : "در روزهای نخست فتنه 78 وزیر کشور اجازه نمی‌داد که سپاه و بسیج وارد عمل شده و آشوبی که تهران را به آتش کشیده بود را آرام کنند. می‌ گفت فقط نیروی انتظامی و این در حالی بود که نیروی انتظامی می‌ گفت که ما دیگر نمی‌ توانیم ادامه بدهیم. من برای اولین بار همین‌جا عرض بکنم که من در آن قضیه برخورد جدی با وزیر کشور وقت داشتم...در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که دبیر آن آقای دکتر حسن روحانی بود، یک برخورد لفظی بین ما پیش آمد و آقای روحانی به نفع سپاه رای داد و گفت: «سپاه باید بیاید؛ برای دفع فتنه تهران.» بعداز این که موضوع گزارش شد و حضرت آقا هم اجازه دادند، با ورود بسیج و سپاه، ظرف چند ساعت این فتنه تمام شد.حسن روحانی که از افراد صد در صد مورد اعتماد ولی فقیه و نیروهای امنیتی و سپاه است و از نظر اقتصادی به نئولیبرالیسم و باز گذاشتن دست بخش خصوصی برای چپاول هر چه بیشتر ثروتهای ملی اعتقاد دارد و از این جنبه به باند رفسنجانی و خاتمی نزدیک است . او گزینه بسیار مناسبی از نظر ولی فقیه برای خارج کردن وضعیت

6                        توفان الکترونیکی شماره 84                                                   خرداد ماه 1392

حکومت از بن بست سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی است. تدبیری برای کاهش تضادهای درون حاکمیت و عقب گردی در عرصه سیاست خارجی و باج دهی به امپریالیسم به منظور رفع تحریمها و تلطیف فضای خفقان به منظور جلب اقشار میانی و روشنفکران لیبرال و کلاه گشادی بر سر کارگران و زحمتکشان شهر و روستا و بیکاران .

خوشحالی  اکبر شاه و بازار بورس و دلالان طلا و ارز و پیام های شاد باش سران کشورهای امپریالیستی نشان دهنده  سمت و سوی حرکت کابینه آینده است .

تا زمانی که توده های غیر متشکل و فاقد رهبری انقلابی مستعصل به هر خس و خاشاکی چنگ می زنند در بر همین پاشنه خواهد چرخید. راهی جز اتحاد و همبستگی کارگران و زحمتکشان و جوانان و زنان آزادیخواه و حمایت مادی و معنوی و تقویت صفوف حزب کار ایران و مبارزه ای قاطعانه و انقلابی برای نابودی رژیم دیکتاتوری و فاسد و سرمایه داری جمهوری اسلامی وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: