۱۳۹۲ تیر ۸, شنبه


آکسیون فعالین حزب کارایران(توفان) علیه انتخابات تقلبی ریاست جمهوری اسلامی درمقابل سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم . اعلامیه زیردربین ایرانیان مخالف رژیم جمهوری اسلامی در محل تظاهرات پخش شد:

 



علیه جمهوری اسلامی ، علیه انتخابات قلابی


خیانت به آرمانهای انقلاب بهمن و احیاء حاکمیت دیکتاتوری و شبه فاشیستی با ظاهری مذهبی ،پایمال کردن همۀ حقوق فردی و اجتماعی مردم ، زن ستیزی ، ضدیت با طبقۀ کارگر و زحمتکشان شهر و روستا ، غارت و چپاول ثروت ملی و سرکوب هر ندای آزادیخواهی وجه مشترک همۀ کابینه ها و جناح ها و باندهای مافیائی جمهوری اسلامی در 34 سال اخیر است.
نابودی تولید ملی و صنایع و کشاورزی به نفع مافیای سرمایه داری بزرگ تجاری و تقسیم پول نفت و معادن و زمین و آب و صنایع و شرکتهای دولتی بین آقایان و آقا زادگان و فرماندهان نظامی و امنیتی وگسترش اختلاف طبقاتی و فقر و بیکاری و کار کودکان و دزدی و رانت خواری و اعتیاد و فحشاء و قتل و جنایت و تجاوز و دروغگوئی و ریاکاری و تزویر دستاورد جمهوری اسلامی برای مردم ایران بوده است.
همۀ کاندیداهائی که از فیلتر شورای نگهبان در طی حاکمیت جمهوری اسلامی گذشته اند در امتحان سرکوب و شکنجه و جنایت علیه آزادیخواهان و رذالت و بی شرافتی و نوکر صفتی قبول شده اند.
شرکت در انتخابات قلابی جمهوری اسلامی و رای دادن به هر کدام از کاندیداهای خائن به مردم و جنایتکار و رذل و دزد و نوکرصفت تائید شده توسط شورای نگهبان به معنای سهیم شدن و مشارکت در تداوم جنایات و تبهکاری های این رژیم علیه مردم ایران است!
انتخابات قلابی را تحریم کنیم وسرنگونی رژیم دیکتاتوری و سرمایه داری جمهوری اسلامی به دست مردم ایران را فریاد زنیم!
زنده باد آزادی ، زنده باد سوسیالیسم!
دست امپریالیستها از ایران و منطقه کوتاه باد!
فعالین حزب کار ایران ( توفان ) – استکهلم
20/3/1392

 

هیچ نظری موجود نیست: