۱۳۹۰ شهریور ۱۶, چهارشنبه


پیام حزب کمونیست مارکسیست لنینیست(ترکیه/کردستان شمالی)

به کنگره چهارم حزب کار ایران(توفان)

رفقای گرامی،

ما به کنگره چهارم حزب کار ایران (توفان) درود می فرستیم و از طرف حزبمان(حزب کمونیست مارکسیست لنینیست ترکیه/کردستان شمالی، که برای انقلاب و سوسیالیسم در ترکیه و کردستان شمالی مبارزه می کند) برایتان آرزوی موفقیت داریم.

حزب ما چهارمین کنگره خود را در پانزدهمین سالگرد تشکیل آن در فاصله 15 اوت تا اول سپتامبر 2009 جشن گرفت. برگزاری کنگره چهارم ما یک موفقیت سیاسی- ایدئولوژیک-تشکیلاتی است. در مبارزه ای که از سال 2006 تا کنون  بین رژیم فاشیستی و استعمارگر ترکیه و حزب ما برسر خواستهای ما در جریان است. امروز حزب ما با اتکا به دانش و تجربه و کیفیت خود با توان و اراده بیشتری بسوی کسب پیروزی گام بر می دارد.

ما اطمینان داریم که کنگره شما همانند کنگره ما حزبتان را استحکام بخشیده و آنرا قادر خواهد کرد که وظائف مهمی که شرایط جاری در کشورتان در پیش روی شما گذاشته است بر عهده بگیرید. بدون شک، امروز طبقه کارگر ایران و حزب پیشتاز آن در شرایط بسیار مشکل قرار دارد. همانطور که شما در نامه تان نوشته اید کارگران، مردم، و حزب شما از یک طرف تحت سرکوب وحشیانه رژیم جمهوری اسلامی قرار دارند و از طرف دیگر، مواجه با تهدیدات نظامی مداوم توسط نیروهای امپریالیستی و صهیونیستی هستند. بهر حال، مبارزه شجاعانه مردم ایران، زنان و کارگرانی که در اعتصابات متعدد در مقابل رژیم جمهوری اسلامی مقاومت می کنند، مبارزه کردهای سرکوب شده برای آزادی ملی، و  مبارزه جوانان و اقشار دیگر جامعه نه تنها برای ما بلکه برای انقلابیون سراسر جهان الهام بخش است.

رفقای گرامی،

تشتت، پراکندگی، و  ناموثری جنبش بین المللی کمونیستی همچننان ادامه دارد. این واقعیت ها به دخالت فعال جنبش انقلابی در وقایع سیاسی-اجتماعی آسیب می رساند. ما از سطح نازل دخالت در بحران اقتصادی جهان آسیب دیدیم، همانطور که از سطح نازل دخالت در جنگ و اشغال امپریالیستی صدمه دیدیم. مبارزه طبقاتی امر مرکزیت  نیروهای انقلابی و کمونیستی را در سطح ملی، منطقه ای، و جهانی تبدیل به یک وظیفه تاریخی –سیاسی کرده است. در این زمینه، حزب ما از وظائف ایدئولوژیک-سیاسی-تشکیلاتی خود آگاه است و تلاش دارد که این وظائف را با اشتیاق و اراده قوی انجام دهد. جنبش انقلابی و کمونیستی جهان باید بر نقطه ضعف- فقط جنبش اعتراضی در سیاست و عمل بودن-  فائق آید و در جهت کسب پیروزی مشخص در مبارزه علیه سرمایه داری و فاشیسم تلاش نماید. این جنبش باید بر سکتاریسم و سبک اندیشی در مبارزه سیاسی فائق آید و در جهت اتحاد و اندیشمندی گام بردارد. جنبش کمونیستی باید هدف خود را تبدیل شدن به یک ارتش سیاسی برای مبارزه در جهت انقلاب و سوسیالیسم قرار دهد. این جنبش باید تشکیلات و آمادگی خود را در مقابل نیروی تشکیلاتی-سیاسی-نظامی عظیمی که سرمایه داری امپریالیستی برای تفوق بر مبارزه طبقه کارگر و توده ها و خلقهای تحت ستم از طریق خون و آتش درست کرده است، افزایش داده تا بتواند ظرفیت هدایت جنگ انقلابی کارگران و توده ها را داشته باشد.

با این احساس، امیدواریم که ما روابط و همبستگی دوجانبه و عمل مشترک آتی بین دو حزبمان را گسترش دهیم.

زنده باد انترناسیونالیسم پرولتری!

پر شکوه باد کنگره چهارم حزب کار ایران(توفان)

مرگ بر سرمایه داری!

زنده باد سوسیالیسم!

حزب کمونیست مارکسیست لنینیست(ترکیه/کردستان شمالی)

دفتر بین المللی.

*****

بر گرفته ازتوفان شماره  138 شهریور ماه 1390  سپتامبر 2011،  ارگان مرکزی حزب کارایران

صفحه حزب کار ایران (توفان) در شبکه جهانی اینترنت. www.toufan.org

نشانی پست الکترونیکی(ایمیل).                                                                                                        toufan@toufan.org

هیچ نظری موجود نیست: