۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه


شتر دیدی، ندیدی ــ در حاشیۀ بمب اتمی رژیم اسرائیل صهیونیست






این که دولت صهیونیستی و نژاد پرست اسرائیل دارای بمب اتمی است حقیقت همه دانسته است. اسناد مربوط به این واقعیت چه از جانب دولت فرانسه و چه از جانب یکی از کارکنان شجاع اسرائیلی بنام آقای مردخای وانونو در مصاحبه با روزنامۀ ساندی تایمز در سال 1986 مدتﻫﺎست منتشر شده است. هفته نامۀ دفاعی جینز در ماه مارس 2010 از اسرائیل به عنوان ششمین قدرت هستهﺍﯼ جهان نام می برد. بر اساس گزارش کارشناسان امنیتی بریتانیا کلاهکﻫﺎﯼ هستهﺍﯼ اسرائیل تا 300 عدد می رسند. دولت فرانسه فن آوری ساختن نیروگاه اتمی و بمب اتمی را به درخواست اسرائیل در اختیار این کشور قرار داده است. جای هیچ کتمانی برای دارا بودن سلاحﻫﺎﯼ کشتار جمعی برای دولت صهیونیستی و نژادپرست اسرائیل باقی نمی ماند. ولی علیرغم این اسناد انکار ناپذیر دولت اسرائیل به دروغ، منکر دارا بودن بیش از 200 کلاهک اتمی است. رسانهﻫﺎﯼ گروهی تحت نفوذ صهیونیستﻫﺎ به دروغ در مورد بمب اتمی موهومی ایران جنجال می کنند و دنیا را از خطر بمب اتمی موهومی ایران که می تواند به دست تروریستﻫﺎ افتد می  هراسانند. همین رسانهﻫﺎﯼ گروهی مدعی دموکرات و بی طرفی، یک لحظه نیز حاضر نیستند از دولت اسرائیل حساب پس بخواهند و در مورد بمب اتمی واقعی آنها کاغذ سیاه کنند. ایران پیمان منع گسترش سلاحﻫﺎﯼ اتمی را امضاء کرده است حال آن که اسرائیل از امضاء این پیمان سر باز می زند و می خواهد زرادخانۀ هستهﺍﯼ خود را از چشم جهانیان پنهان کند.

امپریالیستﻫﺎ و صهیونیستﻫﺎ و نوکران ایرانی آنها نظیر کیهان لندنی و سلطنت طلبان و پیروان منصور حکمت دست پروردۀ اسرائیل از موشکﻫﺎﯼ خطرناک ایران که گویا پایتختﻫﺎﯼ اروپا را مورد تهدید قرار می دهد سخن می رانند حال آن که موشک „یریخوی 2“ حتی تا 4500 کیلومتر برد دارد و قادر است بمب اتمی با خود حمل کند. این موشک نه تنها تمام اروپا بلکه تمام ایران را می تواند مورد تهدید قرار دهد. دولت فاشیستی اسرائیل که از جانب نوکران و جاسوسانش در میان ایرانیان به عنوان تنها دولت „دموکراتیک“ در منطقه معرفی می شود حتی حاضر نشد در همایش "امنیت هستهﺍﯼ" با میزبانی آقای اوباما در واشنگتن شرکت کند. وی برای همایشﻫﺎﯼ جهانی تره هم خورد نمی کند و برای هیچ پیمان جهانی ارزشی قائل نیست. بمب اتمی اسرائیل نژاد پرست و صهیونیست بشریت را تهدید می کند.

دولت جمهوری اسلامی حتی به اعتراف امپریالیستﻫﺎ به هیچ کشوری تجاوز نکرده و هیچ کشوری را نیز اشغال ننموده است. ولی دولت اسرائیل یک متهاجم افسارگسیختۀ متجاوز و اشغالگر است. صهیونیستﻫﺎﯼ نژادپرست اسرائیلی روی نازیﻫﺎ را در جنایات خویش سفید کردهﺍند. آنها در پی کشتار قومیﺍند و می خواهند با ارتکاب جنایات سرزمینﻫﺎﯼ فلسطین را از وجود فلسطینیﻫﺎ خالی کنند و این سرزمینﻫﺎ را به تصاحب خود در آورند. ادعاهای صلح خواهی آنها ریاکاری و فریب محض است و حقیقتاً که ارزش صلح خواهی و انسان دوستی را به زیر پرسش بردهﺍند. چنین دولت افسار گسیخته که همۀ قطعنامهﻫﺎﯼ سازمان ملل را زیر پا می گذارد و به پیمانﻫﺎﯼ خویش با فلسطینیان ارزشی نمی گذارد و مرتباً آنها را در عمل بی اعتبار می کند، از خطر بمب اتمی موهومی ایران سخن می راند و با سخنان تهدید آمیز بر ضد مردم میهن ما سخن می راند. آن قدر دست اسرائیل و تبلیغات صهیونیستﻫﺎ رو شده است و مردم جهان به دوروئی آنها پی بردهﺍند که اساساً معلوم نیست این همه تبلیغات دروغین برای ایجاد آبرو برای صهیونیستﻫﺎ به چه جهت با این وقاحت صورت می گیرد. بوی تعفن خرابکاریﻫﺎﯼ اسرائیل در جهان به حدی است که همۀ داروهای معطری که دستگاهﻫﺎﯼ تبلیغاتی امپریالیستی برای تبرئۀ جنایت علیۀ بشریت بر روی این خرابکاریﻫﺎ می ریزند کسی را قانع نمی کند. مردم جهان می دانند که اسرائیل یک دولت صهیونیست و نژاد پرست بوده، دارای بمب اتمی است و دنیا را با بمب اتمی خویش تهدید می کند. حمایت رسانهﻫﺎﯼ گروهی از اسرائیل و جعل اخبار مربوط به آنها در حقیقت احمق پنداشتن مردم جهان است. توهین روشن به افکار عمومی است.

اخیراً روزنامۀ گاردین اسنادی منتشر کرده است که حاکی از آن است اسرائیل قصد آن داشته است که فن آوری و تسلیحات اتمی در اختیار رژیم نژاد پرست آفریقای جنوبی قرار دهد. همین اسناد به تنهائی ثابت می کنند که رژیم اسرائیل دارای بمب اتمی است. این رژیم قصد داشت اسلحۀ اتمی را در اختیار تروریستﻫﺎﯼ حاکم سفید پوست در آفریقای جنوبی قرار دهد. دولت اسرائیل یکی از توزیع گران سلاحﻫﺎﯼ کشتار جمعی است. البته این معامله سرنگرفته است نه به خاطر آن که بهای کالاهای عرضه شده آن طور که گاردین می نویسد گران بوده است بلکه از آن جهت که رژیم آپارتاید نژادپرست و تروریستی آفریقای جنوبی رژیمی میرا بوده و جنبش مسلحانه و انقلابی مردم آفریقای جنوبی و حمایت مردم جهان از این جنبش، امپریالیستﻫﺎ و صهیونیستﻫﺎ را آن چنان به عقب نشینی وادار کرده بود که ناچار بودند بزودی سفیدها را به تسلیم در مقابل اکثریت سیاه مردم آفریقای جنوبی وادارند. تنها رژیمﻫﺎئی نظیر رژیم شاه در گذشته و صهیونیستﻫﺎﯼ اسرائیلی همراه با آمریکا، انگلستان، آلمان فرانسه، هلند و نظایر آنها از این رژیم نژادپرست حمایت می کردند و شاه ایران با آنها قراردادهای نفتی بسته بود. حتی فشار افکار عمومی به جائی رسید که رژیم آفریقای جنوبی را از بازیﻫﺎﯼ المپیک محروم کردند زیرا تروریستﻫﺎﯼ حاکم بر این کشور مانع می شدند که سیاهان بومی این سرزمین به عنوان ورزشکار در مسابقات و رقابتﻫﺎﯼ ورزشی شرکت کرده و به بازیﻫﺎﯼ المپیک راه پیدا کنند. روزی که ناقوس مرگ رژیم آفریقای جنوبی نواخته شد عمال امپریالیست در این کشور تمام اسناد مربوط به فن آوری هستهﺍﯼ و تجهیزات آن را از کشور آفریقای جنوبی خارج کردند تا به دست سیاهپوستان ضد آمریکا نیفتد. همین اقدام نشان می داد که آفریقای جنوبی مستعمرهﺍﯼ بیش نبوده است و دولت سفید پوست آن به این کشور به عنوان میهن خویش نمی نگریسته است. همۀ این ممالکی که امروز بر سر بمب اتمی موهوم ایران گریبان چاک می دهند هم از تلاشﻫﺎﯼ آفریقای جنوبی برای دست یابی به بمب اتمی خبر داشتند و هم از تلاشﻫﺎﯼ اسرائیل برای فروش بمب و تجهیزات اتمی به رژیم نژادپرست آفریقای جنوبی. حال همۀ آنها طوری رفتار می کنند که شتر دیدی، ندیدی

هیچ نظری موجود نیست: