۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه


سخن هفته  نقل از صفحه فیسبوک توفان

مارس ۲۰۱۲



* * * * * * * * *



در حاشیۀ کلاهک "بشر دوست"اتمی رژیم صهیونیستی اسرائیل



در رسانهﻫﺎﯼ بریتانیا آمده است که اسرائیل دارای 400 کلاهک اتمی است و چنین خبری هیچگاه مورد تکذیب اسرائیل و اربابش آمریکا قرارنگرفته است.اما همۀ این ممالکی که امروز بر سر بمب اتمی موهوم ایران گریبان چاک می دهند هم از تلاشﻫﺎﯼ آفریقای جنوبی برای دست یابی به بمب اتمی خبر داشتند و هم از تلاشﻫﺎﯼ اسرائیل برای فروش بمب و تجهیزات اتمی به رژیم نژادپرست آفریقای جنوبی. و امروز نیز می دانند که اسرائیل صاحب 400 کلاهک اتمی است و ایران طبق آژانس بینﺍلمللی و هانس بلیکست رئیس اسبق بازرسی اتمی عراق در دوران قبل از تجاوز نظامی به آن کشور، حتی دارای یک کلاهک اتمی هم نیست. این تبلیغات دروغین به اندازهﺍﯼ وسیع و گسترده است که حتی دامن برخی از جریاناتی که خود را در خانوادۀ چپ و آزادیخواه می دانند، گرفته و بی خردانه از بمب اتمی ایران سخن می گویند .این جریانات درک معیوبی از ماهیت امپریالیسم و کشور گشائی انحصارات مالی و تضاد امپریالیستﻫﺎ بر سر تصاحب بازارهای جهان و کنترل انرژی فسیلی یعنی نفت در ایران و خاورمیانه دارند و از سر فقر تئوریک ماهیت جنگ احتمالی علیۀ ایران را یک جنگ امپریالیستی همانند جنگ جهانی اول تحلیل و با استناد به رهنمود داهیانۀ لنین که برگرداندن لولۀ تفنگ به سوی رژیم خودی،در یک جنگ امبریالیستی بود، به خلط مبحث می پردازند. این جریانات هنوز هیچ حسابی در مورد سیاستﻫﺎیشان در مورد تجاوز امپریالیستﻫﺎ به عراق و افغانستان پس ندادهﺍند و مرتباً درمورد حملۀ احتمالی به ایران نیز چک بی محل می کشند و فرمان جنگ را به جنگ داخلی تبدیل کنیم، صادر می نمایند. چک بی محل کشیدن مد روز شده است. این واقعیتی است که اسرائیل دارای سلاح اتمی است و به هیچ سازمان و مرجع بینﺍلمللی هم پاسخگو نیست.

 امپریالیست آمریکا عراق را به بهانۀ داشتن سلاح کشتار جمعی اشغال و ویران کرد و امروز بر همگان روشن است که بمب اتمی صدام دروغی بیش نبوده است. بهانه بود. امروز نیز آمریکا با اشاره به بمب موهومی ایران به دنبال همان سناریوی کثیف است و عدهﺍﯼ مزدور و گماشتۀ امپریالیسم نیز به تبلیغ آن می پردازند.400 کلاهک اتمی اسرائیل حقیقتی انکار ناپذیر است. نداشتن بمب اتمی ایران هم حقیقتی است انکار ناپذیر و آنها که ریگی در کفش ندارند نباید از مطلب فوق خورده بگیرند بلکه باید خوشحال هم باشند زیرا هدف افشای سیاست امپریالیستﻫﺎ و ممانعت از تجاوز نظامی به مردم ایران است. .این که دولت صهیونیستی و نژاد پرست اسرائیل دارای بمب اتمی است حقیقت همه دانسته است. اسناد مربوط به این واقعیت چه از جانب دولت فرانسه و چه از جانب یکی از کارکنان شجاع اسرائیلی بنام آقای مردخای وانونو در مصاحبه با روزنامۀ ساندی تایمز در سال 1986 مدتﻫﺎست منتشر شده است.

هفته نامۀ دفاعی جینز در ماه مارس 2010 از اسرائیل به عنوان ششمین قدرت هستهﺍﯼ جهان نام می برد. بر اساس گزارش اخیر کارشناسان امنیتی بریتانیا کلاهکﻫﺎﯼ هستهﺍﯼ اسرائیل تا 400 عدد می رسند. دولت فرانسه فن آوری ساختن نیروگاه اتمی و بمب اتمی را به درخواست اسرائیل در اختیار این کشور قرار داده است. جای هیچ کتمانی برای دارا بودن سلاحﻫﺎﯼ کشتار جمعی برای دولت صهیونیستی و نژادپرست اسرائیل باقی نمی ماند.کسی که به انکار این واقعیت بپردازد اگر مزدور و گماشته نباشد حتماً جاهل و نادان است.تحليلگران سازمانﻫﺎﯼ اطلاعاتی آمريکا معتقدند که هيچ شاهد قطعی داير بر اين که ايران تصميم به ساخت بمب اتمی گرفته باشد وجود ندارد.۰(بی بی سی 22 اسفند 1390*) .حالا این که امروزه  مردمانی پیدا می شوند و به انکار سلاح اتمی اسرائیل می پردازند ودرعین حال بمب اتمی موهومی ایران را برجسته می کنند، اگر این عده کارگزار اجانب نباشند حتماً نادان و فریب تبلیغات رسانهﻫﺎﯼ امپریالیستی را خوردهﺍند و عمل اجتماعیشان به نفع امپریالیسم و صهیونیسم است.

هیچ نظری موجود نیست: