۱۳۹۱ آبان ۱۵, دوشنبه


تجاوز ترکیه عضو سازمان تروریستی ناتو به سوریه را قویاً محکوم می کنیم

 

اعمال نفوذ امپریالیستﮬﺎ و سازمانﮬﺎﻯ جاسوسی و رسانهﮬﺎﻯ صهیونیستی اشکال بسیار آشکار و گستاخانهﺍﻯ به خود گرفته است. رنگ زورگوئی و وقاحت و ریاکاری از سراپای آن می بارد. همهﻯ دراکولاهای خفاش صفت، یکشبه بشردوست شدهﺍند و دندانﮬﺎﻯ خویش را برای مکیدن خون مردم سوریه تیز می کنند.

ارتش ترکیه بامداد امروز پنجشنبه،‌ حملات توپخانهﻯ خود را به مواضع مرزی در خاک سوریه از سر گرفت.عنصر اصلی این بازی جنجالی، عبارت از ارتباط "ارتش آزاد سوریه" با تروریستﮬﺎﻯ اسلامی و سازمانﮬﺎﻯ جاسوسی غرب می باشد. "ارتش آزاد سوریه" شاخهﻯ نظامی شورای ملی سوریه، مخالف رژیم بشار اسد است و از سوی یکسری کشورهای غربی به رسمیت شناخته می شود. البته این مسئله که این "ارتش" از سوی خود اپوزیسیون به عنوان سازمانی تبلیغ می شود که از متمردان و فراریان از نیروهای مسلح سوریه تشکیل یافته، بخشی از واقعیت است. در صفوف آن، مجاهدان عرب قاتل سربازان آمریکائی و متحدان آن در عراق و افغانستان و هم چنین، مزدورانی از دیگر کشورها که پس از شروع مناقشات به سوریه اعزام شدند، می جنگند. اخیراً رهبر جدید القاعده، ایمنﺍلظواهری، مسلمانان ترکیه، عراق، لبنان، اردن و کشورهای دیگر را برای ارائهﻯ هر گونه کمک به "برادران سوری" فراخواند.

مقر "ارتش آزاد سوریه" در ترکیه واقع است و در ماه نوامبر سال گذشته در حدود ۶۰۰ نفر "جندالله" وابسته به القاعدهﻯ لیبی به رهبری عبدالحکیم بالحاج به آن پیوستند. بر اساس ادعای خوزه ماریو ازنار، نخست وزیر سابق اسپانیا بالحاج به سازماندهی عملیات تروریستی ۱۱ مارس سال ۲۰۰۴ مادرید متهم است. المهدی هتاری لیبیائی که تا قبل از پیوستن به "القاعده"، در ایرلند اقامت داشت، در میان برخی گروهﮬﺎﻯ شبه نظامی در سوریه در نزدیکی مرز ترکیه دیده شده است. وی، فرماندهﻯ تیم طرابلس بود و در شورای طرابلس فرد شماره دو بعد از بالحاج به حساب می آمد. هتاری، پس از استعفا در لیبی، اعلام کرد که می خواهد به سر زندگی خود در ایرلند باز گردد ولی از ترکیه سر در آورد و از آنجا نیز در رأس یک گروه شبه نظامی به اراضی سوریه وارد شد. تری میسان می نویسد که هتاری وابسته به گروه مبارزان مسلمان لیبی می باشد که رسماً در لیست سازمانﮬﺎﻯ تروریستی آمریکا قرار دارد، و در ماه ژوئن سال ۲۰۱۰ در میان فعالان مدافع فلسطین در کشتی "ماوی مرمره" حضور داشت (مأموران امنیتی سازمانﮬﺎﻯ جاسوسی آمریکا نیز در میان هئیتﮬﺎﻯ این کشتی حضور داشتند). هنگام حملهﻯ نیروهای ویژهﻯ اسرائیل به کشتی، او مجروح گردید و ۹ روز در زندان اسرائیل به سر برد و سپس آزاد شد.......

روشن است آمریکا موفق نگشت تا با رأی شورای امنیت سازمان ملل متحد مستقیماً به بمباران سوریه مبادرت ورزد و به اهداف شومش برسد .اما از توطئه دست برنداشت و از طریق متحد ناتوئی و متجاوز خود، ترکیه به عنوان پایگاه تروریستی ناتو بر ضد سوریه و برای سرنگونی رژیم بشار اسد ادامه داده است.تحریکات مرزی و تسلیح جریانات تروریستی از طریق ترکیه و بمباران سوریه به بهانهﻯ دفاع از ترکیه به عنوان عضوی از این خانوادهﻯ تروریستی و متجاوز است که در شرف تکوین است.حزب ما پیشاپیش این حملهﻯ نظامی که نقض تمامیت ارضی و مغایر با حقوق ملل است را قویاً محکوم می کند و از همگان می خواهد به افشای توطئهﺍﻯ که علیهﻯ خلق سوریه در جریان است بپردازند و آن را محکوم نمایند.

هیچ نظری موجود نیست: