۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۴, یکشنبه

جرزنی وخیانت پیشگی بس است!
شاه نوکرامپریالیست آمریکا بود، سلطنتش به گورستان تاریخ سپرده شد
(گلچینی از بحثها در فیسبوک توفان)
                                                               Ina Krammer's photo.    
برخی ازجریانات خودفروخته سیاسی برای تطهیرسیاستهای استعماری وارتجاعی نوه رضاخان قلدر،رضا نیم پهلوی بی تاج وتخت میگویند « رضا پهلوی که نمی تواند مسئول سیاستهای پدروپدربزرگش باشد.وی اساسا هنوز متولد نشده بود که کودتای 28 مرداد 32 رخ داد......آیا چنین برخوردی به شاهزاده رضا پهلوی بی انصافی وضد دمکراتیک نیست؟»
 ویا اینکه : «"کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲! خوب اتفاقا اندکی پیش از آن کودتا صورت گرفته بود، انحلال مجلس٬ فراری دادن شاه٬ سرپیچی از عزل خود....البته از جانب مصدق!مصدق مجلس را منحل کرد بی آنکه از اختیاراتش باشد٬ از عزل خود- که خوب یا بد از اختیارات قانونی شاه بود- سرپیچی کرد.خوب این یک کودتا بود!اتفاقا بازگشت شاه به قدرت -باز هم اینکه خوب یا بد بود بماند-قانونی بود و برخلاف تحریفهای عمدی صورت گرفته٬ نه کار شعبان بیمخ بود ونه کار سیا.شاه یک پایگاه اجتماعی داشت که مصدق را فلج کرد.دوران پهلویهارا باید با دوران قاجار و نیزبادوران حکومت اسلامی مقایسه کرد.نه بی لیاقتی آنها بیشتراز شاهان قاجاربود٬ و نه فسادشان بیشتر از مسیولین نظام اسلامی....-"»

به این عوامل اجنبی باید گفت که رضا نیم پهلوی هم اکنون بیش ازپنجاه سال سن دارد؛ همه زیر وبمهای خیانتهای پدروپدربزرگ گماشته اش را خوب می شناسد واگراجنبی پرست نبود با محکوم کردن کودتاهای انگلیسی ۱۲۹۹ و ۲۸ مرداد ۳۲ ودفاع ازحقوق مردم بعنوان یک ایرانی دمکرات وملی برای آزادی ایران وحقوق دمکراتیک مردم مبارزه میکرد.

روی سخن ما با همه شخصیتها ومحافلی است  که نه تنها پس از 60 سال کودتای ننگین 28 مرداد 32 که هزاران سند مستند دراین باره انتشار یافته و در آرشیو تمام کتابخانه های معتبر بین المللی برای تحقیق موجود است، درسی نیاموخته و گویا نمی خواهند از تاریخ برای آینده ایران بیاموزند بلکه با ساده انگاری ونادانی آب به آسیاب کسانی میریزند که سودایی جز احیای بساط سلطنت منفور پهلوی و سلطه استعمار درایران ندارند......منکر کودتا ی 28 مرداد 32 درایران شدن وبه ریسمان روشنفکران خودفروخته دربار پهلوی آویزان شدن جهالت محض است.این درحالیست که خود ارباب یعنی امپریالیست آمریکا بطور روشن دخالت مستقیم خود دراین عمل جنایتکارانه و استعماری را تائید کرده است. به مصاحبه بیل کلنیتون  رئیس جمهور اسبق آمریکا  درمورد کودتای 28 مرداد 32 توجه کنید!

كلينتون در يكی از نشست‌های مجمع جهانی اقتصاد درداووسDavos سوييس در سال 2005 میلادی در رابطه با کودتای 28 مرداد 32 چنین گفت: "آمريكا در سال هزار و نهصد و چهل و يک فردی آزاديخواه و مردم سالار منتخب مردم آن كشور را سرنگون كرد و شاه را به حكومت باز گرداند."(کودتای 28 مرداد در سال 1332 شمسی مطابق 1953 میلادی بود).رئيس جمهور پيشين آمريكا گفت: "هرچند بيان چنين مطلبی از سوی يك فرد آمريكائی مناسب نيست ولی اين مطلبی است كه به آن اعتقاد دارم. " كلينتون گفت : "سپس آيت الله خميني، شاه را سرنگون و ما را مجبور كرد به سمت صدام برويم."

کلینتون اعتراف كرد كه "اقدامات تجاوزكارانه صدام حسين عليه ايران با پشتيبانی آمريكا صورت گرفته بود.".... آیا این بی اعتنایی و بی حرمتی به ملت ایران و جعل وتحریف یک دوره از تاریخ سرنوشت ساز ایران نیست که کودتای خائنانه واستعماری را به نام قیام مردم علیه دکتر محمد مصدق جا بزنیم؟ درهمین رابطه به سند زیر توجه کنید.

شاه خائن که همیشه از کودتای 28 مرداد بنام روزنجات ملت ایران" سخن می راند. مجله فرانسوی" آبسرواتور در شماره 175 مورخ 7 سپتامبر 1953 می نویسد: روز 28 مرداد 300 نفر از گودالهای جنوب شهر تهران جمع آوری کردند و به هریک وجهی معادل پانصد فرانک نقد دادند وهمچنین اجازه غارت که قوای نظامی و شهربانی درعقب وآنها درجلو مشغول کارشوند." روزنامه "لوموند نیز ازچکی به شماره 703352 به مبلغ 32 میلیون تومان وکسری خبر میدهد که کسی ازبانک ملی گرفته ومصرف روز"رستاخیز" رسانده استکودتای 28 مرداد که با همدستی آیت الله کاشانی، دربار فاسد پهلوی و شعبان بیمخها ومهدی سوسولها، ناصر جیگرکیها، روسپیان شهرنو و اراذل واوباش به رهبری امپریالیست آمریکا صورت گرفت نه برای آزادی زنان بود ونه برای رفاه و آزادی واستقلال.... بلکه برای تصرف نفت و تبدیل ایران به پایگاه نظامی و به نیمه مستعمره تبدیل کردن ایران بود. هر عقل سلیمی می داند که اگر ایران بجای نفت تربچه تولید میکرد و به لحاظ جغرافیای سیاسی در منطقه دورافتاده و بی اهمیتی قرار میداشت چنین کودتایی محلی از اعراب نداشت و آمریکا ضرورتی براین امر نمی دید. تلاشهای سلطنت طلبان و بقایای دربار پهلوی پس از 60 سال بعد از نشر دروغ وجعل تاریخ ایران و فریب نسل جوان، گویای ماهیت کثیف این خودفروختگان است که هنوز به سیاست نوکری اجانب وخیانت به مردم ایران وفادارند مانده اند.

درمورد آزادی زن درایران و سواد آموزی وپیشرفت وترقی به سندی بسنده میکنیم که  شاه در مصاحبه با یکی از خبرنگاران  آمریکایی درمورد برابری زن ومرد، هوش زنان را پست تر ازمردان بیان داشت وآن را یک امر ژنیتیکی وذاتی اعلام نمود.
فیلم مصاحبه شاه درمورد آزادی زنان را ببینید و خود قضاوت کنید. درثانی نباید فراموش کرد که در زمینه آموزش وسواد آموزی همین بس که طبق آمار رسمی آن دوران درسالهای 56 و57 خورشیدی قریب به 50 درصد مردم  بیسودا بودند .این درحالی بود که 6 میلیون بشکه نفت روزانه تولید میشد  و بخش اعظم پولش به جیب انحصارات امپریالیستی ودربار خائن پهلوی می رفت. جرزنی وخیانت پیشگی بس است!رژیم بهیمی جمهوری اسلامی محصول طبیعی " دروازه تمدن" رژیم منفور پهلوی است وجز این نیز نمی باشد.مبارزه مردم ایران برای کسب آزادی وحقوق دمکراتیک جدا ازمبارزه با عفریت خارجی نیست ونخواهد بود.

مصاحبه خبرنگار خارجی با شاه وفرح درمورد زنان.
"معمولاعقل زنان ازمردان کمتراست"..... این فیلم دروغهای  سلطنت طلبان ونوکران امپریالیست را که درمورد آزادی زن درایران در دوران رژیم منفور پهلوی سخن می گیند برملا میسازد.سند 

***

هیچ نظری موجود نیست: