۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۸, یکشنبه


کشتار مردم فلسطین درغزه ادامه دارد

در روزهای اخیر مجدداً شیپور تبلیغات حامیان رژیم اشغالگر و صهیونیست اسرائیل به صدا درآمد و از خشونت وعملیات تروریستی فلسطینیﻫﺎ علیۀ غیر نظامیان اسرائیلی سخن می گویند.

لیکن آن چه کمرنگ نشان داده می شود کشتار روزانۀ مردم فلسطین و تجاوز و خونریزی و نقض حقوق بشر توسط ارتش متجاوز اسرائیل است که بدون هیچ وقعی به موازین و قطعنامهﻫﺎﯼ سازمان ملل و اعتراض جهانیان به شدت ادامه دارد. ارتش اسرائیل در 7 آوریل 2011 در تلافی به پرتاب موشکی توسط جنبش مقاومت فلسطین که منجر به مجروح شدن یک نوجوان اسرائیلی در مناطق اشغالی گردید، نوار غزه را چهار شبانه روزبه طور وحشیانه بمباران کرد که طبق گزارشات رسمی بیش از 19 نفر کشته و دهﻫﺎ تن مجروح شدند. این عملیات بربرمنشانه که درسایۀ سکوت رسانهﻫﺎﯼ امپریالیستی صورت گرفته وحشیانه ترین بمباران در طی دو سال گذشته بوده است. طبق گزارش سازمان ملل در خلال 14 روز (از 16- 29 مارس) 14 نفر فلسطینی توسط ارتش متجاوز اسرائیل به قتل رسیدند، به عبارت دیگر هر روز یک فلسطینی جان باخته است. در همین مدت 52 فلسطینی مجروح و 40 تن از آنها مردم غیرنظامی بودند. رژیم صهیونیست اسرائیل در توجیه بمباران مردم بیدفاع فلسطین موذیانه به مجروح شدن یک نوجوان اسرائیلی توسط موشکﻫﺎﯼ جنبش مقاومت اشاره می کند و این اقدام فاشیستی را سیاستی "دردفاع ازخود" پاسخ می دهد. رژیمی متجاوز و اشغالگر که به مدت 60 سال سرزمین فلسطین را تحت اشغال خود دارد، عملیات ضد انسانیﺍش علیۀ فلسطینیﻫﺎ را بیشرمانه دفاع از خود تبلیغ می کند و در سایۀ حمایت بی بدیل و همه جانبۀ امپریالیست آمریکا به قلدری و اقدامات تروریستیﺍش ادامه می دهد. این در حالیست که طبق بند 51 منشور سازمان ملل متحد، هر ملت تحت اشغالی از جمله  فلسطینیﻫﺎ حق دارند با  توسل به هر وسیلهﺍﯼ به عنوان یک ملت  تحت اشغال از سرزمینش به دفاع برخیزد و متجاوزین آدمخوار و فاشیست را تار و مار کند. از این رو مبارزۀ ملت فلسطین مبارزهﺍﯼ عادلانه و مشروع و در دفاع از خود است. مسئولیت مجروح شدن یک نوجوان اسرائیلی به گردن مسئولان دولت متجاوز و اشغالگر اسرائیل است و نه ملت فلسطین.

پرتاب موشک فلسطینیﻫﺎ قبل ازاین که دارای اهمیت نظامی باشد یک اقدام سمبلیک و فریاد دادخواهی ملتی است که به مدت 60 سال ازخانه و کاشانهﺍش رانده شده و هر روز تحت شکنجه و ترور و تشنگی  و گرسنگی قرار دارد. این موشکﻫﺎ فریاد زنده بودن ملت فلسطین و اعتراض به گستاخی و فاشیسم اسرائیل "دمکراتیک" و سکوت بیشرمانۀ جهان " آزاد ومتمدن" است. مبارزۀ ملت فلسطین مشروع و عادلانه است،مبارزهﺍﯼ است برای موجودیت فیزیکی و حفظ هویت ملی و انسانی. لذا، کسی به هر دلیلی از همبستگی و دفاع از این مبارزۀ رهائی بخش سرباز زند یا  نوکر استعمار و امپریالیسم است یا انسانی فاقد وجدان انسانی. جز این نیز نمی تواند باشد.

مرگ برمتجاوزین صهیونیست اسرائیل!

زنده باد نبرد استقلال طلبانۀ ملت فلسطین!

زنده باد همبستگی بینﺍلمللی!

سخن هفته

نقل از : فیسبوک توفان

آوریل 2011

هیچ نظری موجود نیست: