۱۳۹۱ شهریور ۵, یکشنبه


ما همه افغانی هستیم

 

ریاکاری امپریالیستﮬﺎ را افشا کنیم

 

«ما همه افغانی هستیم » پاسخ صحیح و برآمدی بود علیهﻯ سیاست تبعیض و ممنوعیت مهاجرین افغانی به یک پارک عمومی در اصفهان توسط رژیم ضد مردمی و سرکوبگر جمهوری اسلامی. این سیاست ارتجاعی و نژادپرستانه و ضد انسانی به حق از طرف همگان قویاً محکوم گردید و مورد اعتراض ایرانیان مترقی قرارگرفت. این که برادران و خواهران افغانی ما در ایران مورد حملات رذیلانه و نژادپرستانه قرار گرفته و می گیرند و رژیم جنایتکار اسلامی نیز بدان نیز دامن می زند، بر کسی پنهان نیست، باید محکوم گردد. اما درعین حال باید به ریاکاری رسانهﮬﺎﻯ امپریالیستی از بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو فردا، رادیو آلمان و فرانسه و هلند و ...که این همه علیهﻯ تبعیض نژادی، راسیسم و نقض حقوق مهاجرین افغانی سخن می گویند بپردازیم و انساندوستی دروغین آنها را بر ملا سازیم.

حتماً به خاطر می آورید، چندی پیش مردم روستای پنجاب که 16 نفرشان به قتل رسیده بودند در اطراف پایگاه ارتش آمریکا به تظاهرات پرداختند. به گفتهﻯ اهالی روستا، این گروهبان ارتش امریکا بعد از قتل آنان 11 بدن مقتولین خود را از جمله 4 دختر جوان کمتر از 6 سال را جمع کرده و آنها را به آتش کشید. البته مردم این روستا در دلشان خواهان تحقق حقوق بشر بودند و می خواستند اجرای عدالت در مورد این سرباز آمریکائی تحقق یابد. برخی از آنها از خودشان می پرسیدند مگر این سرباز آمریکائی در مدارس آمریکائی در مورد "حقوق بشر و ارزش دموکراسی مطالعه نکرده بود". پس چرا نوع تدریس حقوق بشر و تحقق دموکراسی به نحوی بود که افغانﮬﺎ را به طور فجیعی به قتل رساندند! مگر فرهنگ دموکراسی در ممالک غربی نهادینه نشده بود؟!!

البته در همان چند روز پیش مشتی سربازان آمریکائی پس از کشتن چندین افغانی بر روی آنها ادرار کردند و آواز خواندند و باد از خودشان خارج کردند و از خودشان با افتخار و برای یادگاری با سینهﮬﺎﻯ سپر کرده عکس گرفتند. آنها خطاب به اجساد می گفتند "براتون، همکاران، آرزوی روز خوبی می کنیم". "چه عالی، دوش بگیرید".

 

این سربازان قاطی نکرده بودند و بخشی از تفنگداران برگزیدهﻯ ناوگان دریائی آمریکا بودند.

چند روز قبل تر از آن باز سربازان آمریکائی با اجساد افغانﮬﺎ و سر بریدهﻯ آنها به رسم یادگاری عکس گرفتند. چندی قبل تر از آن قبلی، همین کار را سربازان آلمانی کرده بودند و سرهای بریده را در جلوی جیپهای نظامی نصب کرده بودند و از خودشان با افتخار عکس گرفته بودند.

حتماً عزیزان، به خاطر می آورند که امپریالیستﮬﺎﻯ فرانسوی، آمریکائی و متحدان جنایتکار ناتو فسفر سفید و اورانیوم رقیق شده بر سر مردم بی دفاع افغانستان ریخته و هنوز هم می ریزند و روزی نیست که این لاشخوران بینﺍلمللی بر سر مرد بی دفاع بمب نریزند و آنها را به قتل نرسانند و عروسی را به عزا تبدیل نکنند.....

حال مقایسه کنید که این رسانهﮬﺎﻯ امپریالیستی تا چه اندازه این بربریت و جنایات شوم را پوشش تبلیغاتی داده و افکارعمومی را علیهﻯ "دول متمدن" بسیج نمودهﺍند. حقیقت این است که ما شاهد هیچ آکسیونی در مقابل مقر سازمان ملل متحد و انعکاس آن در رسانهﮬﺎﻯ بی بی سی و شرکا نبودهﺍیم. از سازمانﮬﺎﻯ "اپوزیسیون" ایرانی که همین امروز در مقابل سازمان ملل متحد تجمع می کنند و خواهان دخالت این سازمان برای محکوم کردن برخوردهای وحشیانه به افغانﮬﺎ در ایران هستند، هیچ اعتراض سیاسی صورت نگرفت و از کنار این جنایات به سادگی گذشتند.... ریاکاری هم اندازهﺍﻯ دارد!

ازاین رو باید به افشای حقوق بشرخواهی دروغین و ریاکاری رسانهﮬﺎﻯ امپریالیستی و ایرانیان نان به نرخ روزخور و خودفروختهﺍﻯ که به آلت دست امپریالیستﮬﺎ تبدیل شدهﺍند بپردازیم وتأکید نمائیم که حقوق بشر برای این کراواتیﮬﺎﻯ متمدن دستآویزی است برای پیشبرد سیاستﮬﺎﻯ استعماری آنها و مشروعیت بخشیدن به تحریمﮬﺎﻯ جنایتکارانهﻯ اقتصادی و تجاوز نظامی به کشورما.

حزب کارایران (توفان) هرگونه ضرب و شتم و تبعیض نسبت به برادران و خواهران افغانی در ایران را شدیداً محکوم می کند و برهمبستگی بین مردم ایران و مهاجرین افغانی پای می فشارد. رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی که با اجرای سیاست فقه شیعه به تبعیض زنان و دیگر ادیان و اقوام می پردازد و یک رژیم ضد دموکراتیک و فاشیستی است نمی تواند تأمین کنندهﻯ حقوق شهروندان ایرانی و مهاجرین افغانی باشد.

 

حزب کارایران (توفان) ضمن دفاع از حقوق مهاجرین افغانی هرگونه سوء استفادهﻯ سیاسی و تبلیغاتی توسط امپریالیستﮬﺎ که این روزها در حال پختن آش "عراقی، افغانی، لیبیائی و سوریهﺍﻯ و..." برای مردم ایران هستند،را قویاً محکوم می کند.

 

 

زنده باد همبستگی بین مردم ایران و مهاجرین افغانی!

سرنگون باد رژیم سرمایهﺪاری جمهوری اسلامی به دست مردم ایران!

دست امپریالیستﮬﺎ از ایران و منطقه کوتاه باد!

 

هیچ نظری موجود نیست: