۱۳۹۱ شهریور ۵, یکشنبه


در حاشیهﻯ عملیات تروریستی در دمشق


امپریالیستﮬﺎ تروریسم را به بد و خوب تقسیم کردهﺍند. آن تروریسمی که به نفعشان باشد،تروریسم خوبی است، از آن دفاع می کنند و در یک کارزار رسانهﺍﻯ آن را به عنوان یک "امر رهائیبخش که عین آزادی و حقوق بشر" است، به خورد افکار عمومی می دهند. مثلاً عملیات تروریستی در دمشق توسط جریانات القاعده و مزدوران امپریالیست برای سرنگونی رژیم بشار اسد امر خوبی است و می تواند اجلاس شورای امنیت سازمان ملل را برای یک رأی گیری مثبت و حملهﻯ نظامی به سوریه ترغیب کند.... و سرانجام " آزادی" را برای مردم به ارمغان آورد... چنین تروریسمی خوب است.!

اما ترور در عربستان علیهﻯ رژیم وهابی و نوکر آمریکا امر بدی است زیرا منافع آمریکا را به خطر می اندازد، زیرا نفت عربستان پشتوانهﻯ دلار آمریکاست... لذا رسانهﮬﺎﻯ امپریالیستی این ترور را محکوم می کنند زیرا "مغایر حقوق بشر است".... چنین تروریسمی بد است.!

ریاکاری امپریالیستﮬﺎ حد و مرزی ندارد. فقط کسانی چنین ریاکاریﮬﺎﻯ سیاسی و اغواگرانه را می پذیرند که نادان و جاهل و یا جیره خوار امپریالیستﮬﺎ باشند.

انفجار بمب در دمشق و عملیات تروریستی در سوریه، سناریوئی است از طرف امپریالیست آمریکا و متحدینش برای سرنگونی رژیم سوریه و گماردن رژیمی همانند رژیم لیبی و یا نطیرآن برای تأمین منافع استراتژیک آمریکا و اسرائیل در منطقه. این هیاهوی امپریالیستی و عملیات تروریستی در سوریه هیچ ربطی به آزادی و دموکراسی و حقوق بشر ندارد و از منظر حزب ما به شدت محکوم است.

 

مرگ بر امپریالیست آمریکا این بزرگترین تروریست دولتی جهان!

دست امپریالیستﮬﺎ و صهیونیستﮬﺎ از سوریه کوتاه باد!

                                                               

نقل از فیسبوک توفان

 

چهارشنبه 18 ژوئيه 2012 - 28 تیر 1391

 

***

حزب ما بارها تحلیل کرده است، امپریالیستﮬﺎ در پی آن هستند که رژیم گماشتهﺍﻯ نظیر رژیم لیبی را که گوش به فرمان آمریکا باشد بر مسند قدرت بنشانند. سیاست راهبری امپریالیست آمریکا هژمونی بلامنازع در منطقهﻯ خاورمیانه و خلیج فارس و کنترل کامل منابع نفت و گاز و دیگر منابع طبیعی است."شورای ملی سوریه و ارتش آزاد آن" وسیلهﺍﻯ است در دست امپریالیستﮬﺎ برای تحقق چنین هدف ارتجاعی.
ما بارها تأکید کردهﺍیم که خلق سوریه حق دارد خودش بر سرنوشتش تصمیم بگیرد. مبارزهﻯ مردم سوریه برای آزادی و عدالت اجتماعی بدون پیوند با مبارزهﻯ ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی بی معنی است و راه به جائی نخواهد برد. این امر در مورد کشور ما ایران نیزصادق است و چشم پوشی ازمبارزهﻯ ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی، به دام امپریالیستﮬﺎ در غلطیدن است و بس.

هیچ نظری موجود نیست: