۱۳۹۱ شهریور ۵, یکشنبه


ضد انقلاب در سوریه

 

·        

 

آنچه امروز در سوریه می گذرد انقلاب نیست. جوششی از درون جامعه برای آزادی و عدالت اجتماعی و حفظ استقلال نیست. ضد انقلاب است. "اپوزیسیون شورای ملی و ارتش آزاد سوریه" که همه جانبه مورد حمایت مادی و معنوی امپریالیست جنایتکارآمریکا و ممالک ارتجاعی عربی و رژیم ترکیه قرار می گیرد با خواستهﮬﺎﻯ رژیم صهیونیستی اسرائیل نیز تطابق دارد. استعمارگران می خواهند حکومت سوریه را از درون متلاشی... سازند، زیرا این تلاشی در جهت مصلحت اسرائیل است که با خالی شدن پشت جبههﻯ ایران تجاوز نظامی به کشور ما سهل تر متحقق گردد.

دولتﮬﺎﻯغربی به ویژه آمریکا در جهت این مصلحت حرکت می کنند و نه در جهت برقراری آزادی و دموکراسی که مردم سوریه مستحق آن هستند.نیویورک تایمز 21 ژوئن خبر داد که افسران سازمان جاسوسی آمریکا در جنوب ترکیه به سازماندهی فراریان و خود فروختگان سوری می پردازند و عربستان سعودی نیز حقوق ماهیانهﻯ " ارتش آزاد سوریه" را تأمین می کند. خبرهای دیگر حاکیست که دولت متجاوز و نژادپرست اسرائیل نیز از طرق مختلف به "اپوزیسیون سوریه" و "ارتش آزاد" سوریه یاری می رساند.....تمام رسانهﮬﺎﻯ امپریالیستی با امکانات سرسام آورشان عزمشان را جزم کرده تا سناریوی لیبی را در سوریه متحقق سازند.آنها بیشرمانه فرمان استعفا و پناهنده شدن بشار اسد را در بوق و کرنای خود می دمند و به شستشوی مغزی افکار عمومی می پردازند.این رسانهﮬﺎﻯ امپریالیستی از هیچ جعل و دروغی برای تحقق اهداف استعماری در سوریه دریغ نمی ورزند و یک صدا از "انقلاب" سوریه دفاع می کنند

حال نیروهائی که چشم بر این همه واقعییات می بندند و اراجیف آمریکا و اسرائیل درمورد" انقلاب" سوریه را تکرار می کنند، یا مشتی جاهل و نادان هستند و یا مزدوران جیره خوار امپریالیست در ایران و منطقه.

حزب ما بارها تحلیل کرده است، امپریالیستﮬﺎ در پی آن هستند که رژیم گماشتهﺍﻯ نظیر رژیم لیبی را که گوش به فرمان آمریکا باشد بر مسند قدرت بنشانند. سیاست راهبری امپریالیست آمریکا هژمونی بلامنازع در منطقهﻯ خاورمیانه و خلیج فارس و کنترل کامل منابع نفت و گاز و دیگر منابع طبیعی است."شورای ملی سوریه و ارتش آزاد آن" وسیلهﺍﻯ است در دست امپریالیستﮬﺎ برای تحقق چنین هدف ارتجاعی.

ما بارها تأکید کردهﺍیم که خلق سوریه حق دارد خودش بر سرنوشتش تصمیم بگیرد. مبارزهﻯ مردم سوریه برای آزادی و عدالت اجتماعی بدون پیوند با مبارزهﻯ ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی بی معنی است و راه به جائی نخواهد برد. این امر در مورد کشور ما ایران نیزصادق است و چشم پوشی ازمبارزهﻯ ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی، به دام امپریالیستﮬﺎ در غلطیدن است و بس.

به زیرکشیدن رژیم بشاراسد و هر گونه تغییر و تحولی در این کشور یک وظیفهﻯ درونی است و بر نیروهای انقلابی و مترقی ایرانی است که قاطعانه توطئه و دخالت جهانخواران بینﺍلمللی و مزدوران منطقهﺍﻯ شان در امور داخلی سوریه را محکوم کنند و ضد انقلاب آمریکائی ــ صهیونیستی اپوزیسیون "شورای ملی و ارتش آزاد سوریه" را افشا سازند.

دست امپریالیستها از سوریه کوتاه باد!

 

 نقل از فیسبوک توفان حزب کارایران
سخن هفته
چهارشنبه 11 ژوئیه


 

هیچ نظری موجود نیست: