۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

پیام به کنگره حزب مرکز اتحاد سوسیالیستی هندوستان



با اشتیاق بسیار درودهای انقلابی خود را به مناسبت برگزاری دومین کنگرۀ حزبتان به شما ارسال می داریم. برگزاری موفقیت آمیز کنگرۀ شما دستاورد مهمی است در مبارزه علیۀ امپریالیسم، ارتجاع جهانی، و سیستم استثمار سرمایهﺪاری.

رفقای گرامی،

امپریالسم جهانی به سرکردگی آمریکا و متحدینش جنایات وحشتناکی علیۀ بشریت مرتکب شده است. در ده سال گذشته، امپریالیستﻫﺎ دست به جنگﻫﺎﻯ متعدد و وسیعی در خاورمیانه و بالکان زدهﺍند و دولت صهیونیستی اسرائیل جنگﻫﺎﻯ جنایتکارانه بر علیۀ مردم فلسطین و لبنان به راه انداخت. هم چنین امپریالیستﻫﺎ و صهیونیستﻫﺎ مداوماً مردم ایران را به حمله و تجاوز نظامی تهدید می کنند. در مقابل این جنایات و در شرایط بینﺍلمللی کنونی، همبستگی بین نیروهای کمونیست، انقلابی، و دمکراتیک امری است حیاتی و مبارزۀ هماهنگ ضد امپریالیستی ضربۀ محکمی بر حضور نیروهای جنگ طلب در خاورمیانه و مناطق دیگر وارد می آورد.

رفقای گرامی،

در ایران، جنبش دمکراتیک علیۀ رژیم آدم کش جمهوری اسلامی در حال شتاب گیری است. زحمتکشان ایران که مدت سی سال در زیر استبداد حکومت مذهبی زندگی می کنند حقوق عادلانۀ خود را مطالبه می نمایند. مطالبات مردم ایران برای آزادی و عدالت اجتماعی از طرف همۀ نیروهای مترقی و انقلابی و کمونیست پشتیبانی می شود.

رفقای گرامی،

حزب کار ایران (توفان) بار دیگر برگزاری کنگره تان را تهنیت گفته و برای شما موفقیت بیشتری در مبارزه علیۀ امپریالیسم، صهیونیسم، و استثمار سرمایهﺪاری و برای عدالت اجتماعی، دمکراسی واقعی، و سوسیالیسم آرزو دارد.

گرامی باد کنگرۀ دوم مرکز اتحاد سوسیالیستی هندوستان !

زنده باد همبستگی خلقﻫﺎ !


زنده باد انترناسیونالیسم پرولتری !


زنده باد سوسیالیسم !


حزب کار ایران (توفان)

نوامبر 2009

هیچ نظری موجود نیست: