۱۳۸۹ مرداد ۲۰, چهارشنبه

محکوميت منصور اسانلو به يک سال حبس ديگر

جرس: منصور اسانلو که هفته گذشته در غياب وکيل با اتهامی تازه محاکمه شد مجددا به يک سال حبس محکوم شد که اجرای آن از پايان محکوميت فعليش آغاز می شود.

بنا به گزاش های رسيده به جرس، منصور اسانلو رئيس هيات مديره سنديکای شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه هفته گذشته در شعبه يک دادگاه انقلاب کرج مورد محاکمه قرار گرفت.

اسانلو در هنگام محاکمه، از داشتن وکيل محروم بود و وکلای او از انتقال موکل‌شان به دادگاه انقلاب بی اطلاع بودند.

رئيس سنديکاری اتوبوسرانی تهران و حومه، در زندان دچار ناراحتي‌های حاد مختلفی مانند ناراحتی قلبي، کمر درد و ناراحتی چشم شده است و تا به حال سه بار پزشک قانونی رای به عدم تحمل حبس او را داده که طبق قوانين موجود او بايد آزاد می شد.

بعد از آن کمسيون پزشکی که از پنج پزشک تشکيل شده بود او را برای چندين ساعت تحت معاينه های پزشکی قرار دادند و نهايتا در گزارش خود به صورت ضمنی رای به آزادی وی دادند.

پيش از اين همسر منصور اسانلو، فعال کارگری که در ده سال گذشته، بارها بازداشت شده است، درباره پرونده جديد همسرش در شعبه 6 کرج گفته بود: می خواهند تلاش کنند برايش مدارک غيرواقعی توسط زندانی های ديگر درست کنند، مثلا بگويند ما شاهد داشته ايم که آقای اسانلو در زندان شلوغ کاری کرده است. در صورتی که آقای اسانلو آدم قانون گرايی است. با شناختی که از همسرم دارم می دانم او دنبال هرج و مرج نيست. در زندان هم طبيعتا همين طور هست ولی متاسفانه باز هم قصد دارند برايش پرونده سازی کنند تا باز هم زندانی اش کنند.

هیچ نظری موجود نیست: