۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه


محکوم نکردن تحریم ایران همدستی با امپریالیسم است

دراشاره به فروش ۶۰ میلیارد دلار تسلیحات(هواپیماهای جنگنده و تجهیزات تسلیحات دریائی و دفاع موشکی.....) به عربستان سعودی توسط آمریکا مطلب کوتاهی در فیس بوک توفان نوشتیم و ریاکاری امپریالیست آمریکا را افشا ساختیم. نوشتیم که برای آمریکا پترودلار نفت مهم است نه ماهیت رژیمﻫﺎ و حقوق دمکراتیک مردم.اما این روزها جریاناتی هستند که در چشم مردم خاک می پاشند و از خیانت ملی فضیلتی ساخته و به جاسوس این امپریالیست درنده تبدیل شدهﺍند.......

در پاسخ به نوشتۀ فوق یکی از دوستان در فیس بوک سئوالی در زمینۀ خاک پاشیدن به چشم مردم و موضوع خیانت ملی طرح نموده و خواهان روشن شدن مواضع حزب ما در مورد تحریم و مناقشات اتمی شده و پرسیده آیا برنامۀ اتمی بi نفع مردم ایران است؟..... مطلب کوتاه زیر پاسخی است به این خوانندۀ علاقمند که به خاطر اهمیت مسئلۀ اتمی ایران در این شمارۀ توفان الکترونیکی به چاپ می رسانیم .



********



قطعنامۀ تحریم غیر قانونی ایران بر خلاف ادعای دشمنان مردم ایران علیۀ رژیم جمهوری اسلامی نیست علیۀ مردم ایران است....... امپریالیستﻫﺎ با گردن کلفتی و جاهل مسلکی، با تهدید و ارعاب مردم ممالک کوچک را به کشتار جمعی محکوم می کنند. آنها همین کار را با کوبای انقلابی کردند با کرۀ شمالی می کنند با نیکاراگوئۀ انقلابی کردند، با اتحاد جماهیر شوروی،آن روزی که سوسیالیستی بود کردند، با کشور عراق کردند، با نوار غزه می کنند و امروز نیز نوبت به ایران افتاده است. یا باید به نوکری امپریالیستﻫﺎ تن در داد و ایران را مانند زمان شاه به جولانگاه امپریالیسم بدل کرد و یا امپریالیستﻫﺎ از مردم ایران بر اساس همان قانون قصاص چشم در مقابل چشم، دندان در مقابل دندان انتقام می گیرند. حزب کار ایران(توفان) تحریم اقتصادی ایران را یک عمل غیرقانونی، و ضد انسانی ارزیابی کرده و آن را قویاً محکوم می کند. حزب ما از حق تعیین سرنوشت مردم ایران به دست خودشان و نه به دست امپریالیستﻫﺎ دفاع می کند و حقوق مردم ایران را حقوق اقلیت حاکم بر ایران نمی داند. ایران و مردم آن پا برجا ماندهﺍند و باز می مانند و این رژیمﻫﺎ هستند که میرا و رفتنیﺍند و رژیم جمهوری اسلامی تافتۀ جدا بافتهﺍﻯ نیست.

شورای امنیت سازمان ملل متحد با فشار و زورگوئی آمریکا بر اعضاء این شورا و زد و بند با چین و روسیه علیرغم مخالفت برزیل و ترکیه و رأی ممتنع لبنان، ایران را به صورت غیرقانونی محکوم کرد و تحریمﻫﺎﻯ جدیدی را علیۀ مردم ایران به تصویب رسانید. آمریکا می خواهد مانند اسرائیل که به مردم فلسطین در نوار غزه گرسنگی می دهد به مردم ایران نیز گرسنگی دهد تا به خیال خودش با ایجاد نارضائی عمومی در ایران، زمینۀ تغییر رژیم را فراهم آورد. این تحریمﻫﺎ برخلاف آن چه که ادعا می شود که گویا بر ضد رژیم جمهوری اسلامی است، برضد مردم ایران و برضد منافع کشور ماست. امپریالیستﻫﺎ با این اقدام پیمانﻫﺎﻯ جهانی را از مضمون خود تهی کرده و شورای امنیت سازمان ملل را به ابزاری بدل کردهﺍند تا پیمانﻫﺎﻯ جهانی را با فشار آمریکا و با رأی خود پس از تصویب در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بی اعتبار کنند. 120 کشور جهان حمایت خود را از ایران در مورد استفادۀ صلح آمیز از انرژی هستهﺍﻯ اعلام کردند. این حمایت در عین حال حمایت از یک اصلی است که برای همۀ ممالک جهان اعتبار دارد. کشورهائی که حق ایران را به رسمیت می شناسند در واقع از حقوق خود نیز دفاع می کنند و می فهمند که آمریکائیﻫﺎ قصد دارند این حقوق قانونی را که برای همۀ این ممالک معتبر است نه تنها برای ایران بلکه در خدمت انحصاری کردن تولید انرژی هستهﺍﻯ در جهان برای همۀ ممالک دنیا لگد مال نمایند

حال جریاناتی که از حق قانونی ایران درغنی سازی اورانیوم و استفادۀ صلح آمیز انرژی هستهﺍﻯ دفاع نمی کنند و مشوق تحریم ایران هستند حتماً ریگی در کفش دارند و نه تنها به چشم مردم خاک می پاشند بلکه عملاً از سیاست امپریالیستی آمریکا پیروی می کنند.جمهوری اسلامی باید توسط مردم ایران سرنگون گردد و انرژی هستهﺍﻯ ربطی به ماهیت جمهوری اسلامی ندارد.ایران مانند بسیاری دیگر از ممالک صاحب نفت به انرژی غیر فسیلی نیز احتیاج دارد و این برای نسلﻫﺎﻯ آیندۀ ایران امری ضروریست.

نقل از فیس بوک حزب کارایران(توفان) شهریور ماه 1389

هیچ نظری موجود نیست: