۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۳, چهارشنبه

اول ماه مه در سوئد

صد ها هزار نفر از کارگران و زحمتکشان و روشنفکران مترقی و مردمی امسال همچون سالهای گذشته در شهرهای مختلف سوئد اول ماه مه روز جهانی کارگر را با برگذاری تظاهرات و راهپیمائی و سخنرانی گرامی داشته و همبستگی بین المللی خود را با مبارزات طبقه کارگر در کشورهای دیگر و جنبش های آزادیخواهانه ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی و علیه پیمان تجاوز گر ناتو اعلام داشتند. در این مراسم کارگران و زحمتکشان سایر ملل مقیم سوئد به همراه برادران و خواهران هم طبقه خود خواستها ی مشترک را فریاد می زدند و همبستگی انترناسیونالیستی خود را به نمایش می گذاشتند.
هواداران حزب کار ایران ( توفان ) به همراه پخش هزاران اعلامیه حزب به زبان سوئدی و فارسی در بین شرکت کنندگان در اجتماعات و تظاهرات گوناگون با برگذاری میز کتاب و بحث و گفتگو در مورد مسائل جنبش کارگری و مسئله تحریم جنایتکارانه امپریالیستی و تهدیدات نظامی امپریالیستها و صهیونیستها علیه ایران به افشاگری و روشنگری می پرداختند.
میز کتاب که با پرچم حزب و تصاویر رهبران جنبش کارگری جهانی و جنبش کارگری و کمونیستی ایران و عکسهای کارگران قهرمان زندانی و آفیش های ضد جنگ و تجاوز مزین شده بود مورد استقبال گسترده شرکت کنندگان قرار گرفت و صدها نفر ضمن عکسبرداری از پرچم حزب برای رفقا آرزوی موفقیت می کردند. کمونیستهای روسی و چینی و آمریکای لاتین و کشورهای آسیائی بخصوص نسبت به تصاویر رهبران جنبش جهانی کارگری علاقه نشان داده و با پرچم حزب عکس یادگاری بر می داشتند.

هیچ نظری موجود نیست: