۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه

فراخوان به آکسیون اعتراضی علیه اعدام و



همگام با مبارزات مردم ایران در سالروز 22 بهمن


در برابر سفارت رژیم جمهوری اسلامی – بروکسل 10 فوریه



31 سال از به شکست کشاندن انقلاب مردمی سال 57 توسط مرتجعین اسلامی حاکم می گذرد. 31 سال از استقرار رژیم سنگسار و اعدام های خیابانی می گذرد، ولی موج سرکوب و بردگی زنان، کارگران، سرکوب دانشجویان، دستگیری و تبعید فعالین سیاسی همچنان ادامه دارد. اگر تا دیروز نام خاوران و اوین و عادل آباد و ... یادآور جنایات این رژیم بود، امروز کهریزک و پاکدشت را هم باید به سیاهچال های این رژیم اضافه کرد. دیروز بسیاری از فعالین متشکل و انقلابی را به جرم مقاومت در مقابل استقرار یک نظام ارتجاعی مذهبی به جوخه های اعدام و تیرباران سپردند، امروز به بهانه لرزیدن دست و پای رهبر و سایر جناح های رقیب از خیزش مردم، در خیابان مردم را به گلوله می سپارند و در زندانها مورد تجاوز گروهی و البته شرعی قرار می دهند. در حالی به 22 بهمن امسال نزدیک می شویم که از طرفی حافظان و وارثان نظام موجود تیغ سرکوب خود را تیزتر می کنند و از طرف دیگر شعارها و مبارزات مردم ایران مرزها و تابوهای مذهبی و خط قرمزهای رژیم را در نوردیده است.

در حالیکه جناح حاکم با تمام قوا در تدارک سرکوب مردم در 22 بهمن است و جناح اصلاح طلب - بخوانید ترمیم طلب- نیز با تمام قوا به فکر مهار خیزش مردم و ترمیم نظام جمهوری اسلامی است، مردم و نیروهای انقلابی که در ماههای اخیر بارها فریاد زده اند "این رژیم را نمی خواهیم" نیز خود را برای مبارزه در این روز آماده می کنند. امروز دیوارهای شهر تهران نیز با شعار "22 بهمن روز سقوط رهبر" آماده نبرد است.



ما در دفاع و حمایت از مبارزات برحق مردم ایران، برای توقف ماشین سرکوب و اعدام، برای آزادی زندانیان سیاسی، برای حقوق پایه ای و دموکراتیک تمام اقشار و طبقات مردم، برای آزادی واقعی در پرتو رهایی تمام ستمکشان جامعه، ملیت ها و ... و سرنگونی رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی در روز 10 فوریه (21 بهمن) از ساعت 17 تا 19 در برابر سفارت رژیم ایران )مقابل دانشگاه (Franklin Rooseveltlaan ULB جمع می شویم.



این مبارزه مربوط به همه مردم ایران است. این مبارزه مربوط به همه نیروهای آزادیخواه و مترقی جهان است. با این فراخوان همه شما انسان های آزادیخواه را دعوت می کنیم تا دست در دست مردم در ایران روز به قدرت رسیدن جنایتکاران اسلامی را به روز تزلزل و سقوط آن بدل کنیم. با حضور انبوه و هماهنگ با سایر شهرهای اروپایی، همبستگی خود را با مبارزات مردم ایران به نمایش گذاریم.

سرنگون باد جمهوری اسلامی!

نه به اعدام!

نه به شکنجه و تجاوز!

نه به سنگسار! نه به حجاب اجباری!

زنده باد مبارزات برحق مردم ایران!

زنده باد آزادی!



کمیته دفاع از مبارزات مردم ایران – بلژیک

Comitemobarezat@gmail.com

0032486 48 43 65

هیچ نظری موجود نیست: