۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

احضار پسر منصور اسانلو


پسر کوچک منصور اسانلو به شعبه 1027 فراخوانده شد و امروز می بايست در دادگاه حضور يابد.

پروانه اسانلو، همسر منصور اسانلو در مصاحبه با "روز" با بيان اين خبر توضيح داد: پسر من روز دوم تير ماه سال گذشته بازداشت و بعد از 18 روز آزاد شده و پرونده او منع تعقيب خورده بود؛ اما نمی دانيم باز چرا او را احضار کرده اند.

خانم اسانلو در تشريح پرونده پسرش گفت: روز دوم تير خيابان ها آرام بودند و خبری از شلوغی های روزهای قبل نبود. پسرم برای خريد کفش بيرون رفت و او را به همراه تعدادی ديگر بازداشت کردند. خيلی آسيب روحی و روانی ديده بود 18 روز بعد آزاد شد و بعد برای بازپرسی او را احضار کردند که من هم رفتم و پرونده پزشکی پسرم را هم بردم و گفتم که پسر من به دليل جراحی سنگينی که روی جمجمه اش انجام شده، تحت نظر پزشک است و اکنون در جمجه او پروتز گذاشته اند و او اصلا از خانه بيرون هم نمی رود و با کسی هم ارتباط ندارد. از پسرم سئوال و جواب کردند و تمام شد بعد هم به پرونده اش منع تعقيب زدند.

خانم اسانلو افزود: ديروز باز زنگ زدند و گفتند پسرم بايد در راستای همان پرونده به شعبه 1027 برود. نمی دانم چرا؟ آقای اسانلو که 4 سال است در زندان است و اکنون خانواده اش را اين گونه تحت فشار قرار می دهند. قضيه عروسم تمام نشده، اين مشکل را پيش آورده اند؛ همه اينها برای اعمال فشار به آقای اسانلو است. من ديروز که آقای اسانلو زنگ زد موضوع پسرم را نگفتم تا ببينيم امروز چه اتفاقی می افتد.
وی در خصوص وضعيت جسمی و روحی عروس اش، خانم زويا صمدی گفت: همچنان مشکل روحی دارد، اعصابش به هم ريخته است و دست راستش را هم نمی تواند تکان بدهد. زير نظر پزشک است و از اين پزشک به آن پزشک، مدام در رفت و آمد هستيم.
خانم اسانلو که پيش تر به "روز" گفته بود قضيه خانم صمدی را از طريق قانونی پی گيری خواهد کرد، خبر داد که به مراجع قضايی شکايت کرده و خواهان پی گيری قضايی موضوع شده است.

هیچ نظری موجود نیست: