۱۳۸۹ خرداد ۲۸, جمعه

دبير کل کنفدراسيون اتحاديه بين المللی کارگران، خواستار آزادی فوری سعيد ترابيان عضو سنديکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه شد.






 گای برنارد رايدر، دبير کل کنفدراسيون اتحاديه بين المللی کارگران، در نامه ای به محمود احمدی نژاد خواستار آزادی فوری سعيد ترابيان عضو سنديکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه شد. متن اين نامه به شرح زير است.

جناب رئيس جمهور،


من از طرف کنفدراسيون اتحاديه بين المللی کارگران ، که دارای ۱۷۶ ميليون عضو در سراسر دنيا از جمله در بسياری از کشورهای اسلامی است، به منظور اعتراض شديد به بازداشت سعيد ترابيان، عضو مرکزی سنديکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه در تهران، اين نامه را برای شما می نويسم.

کنفدراسيون اتحاديه بين المللی کارگران آگاه شده است که سعيد ترابيان توسط ماموران امنيتی در تاريخ ۹ جون در منزل خود بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شده است. ماموران امنيتی لوازم شخصی و کامپيوتر او را نيز با خود برده اند.

کنفدراسيون اتحاديه بين المللی کارگران اين بازداشت را، که آخرين مورد از سری بازداشت های اتحاديه های کارگران در ايران است، به شدت محکوم می کند.

من از اينکه دولت جمهوری اسلامی ايران همچنان کارگران را تحت فشار قرار داده و حقوق اوليه آنها را پايمال می نمايد، ابراز نگرانی می کنم.

جمهوری اسلامی ايران به عنوان عضو سازمان جهانی کار، متعهد است به آزادی فعاليت نهادها و نيز روابط کارگر و کارفرما احترام بگذارد.

باور دارم که شما به اين موضوع مهم توجه خواهيد داشت و شرايط آزادی فوری سعيد ترابيان را فراهم خواهيد کرد.

با احترام،

دبير کل کنفدراسيون اتحاديه بين المللی کارگران

گای برنارد رايدر



هیچ نظری موجود نیست: