۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه



درود ما به مادران شجاع عزادار ایران

مبارزات مردم ایران در تمام عرصه ها در حال اعتلا است. مادران عزادار ایران نیز که فرزندان عزیزشان را از دست دادهﺍند شجاعانه متشکل شده و با ابتکار خویش پرچم مبارزه با رژیم جنایتکار اسلامی را بر افراشتهﺍند. این مادران هر روز شنبه در اعتراض به قاتلان و قصابان حاکم در پارک لالۀ تهران تجمع می کنند و با اتحاد و یگانگی، رژیم نظامی ــ امنیتی اسلامی را به چالش می گیرند. این مبارزات به رغم فشارها و سرکوبگریﻫﺎﻯ نیروهای انتظامی و مزدوران لباس شخصی ادامه داشته و یادآور مبارزات زنان شجاع آرژانتین است که برای محاکمۀ جلادان و قاتلان فرزندانشان پرچم مبارزه علیۀ رژیم دیکتاتوری نظامی را بر افراشتند و نقش شایستهﺍﻯ درمبارزه علیۀ فاشیسم حاکم که مورد حمایت امپریالیسم آمریکا بود ایفا نمودند.
طبق گزارش رسیده از تهران مادران عزادار، مادر ندا آقا سلطان، اشکان سهرابی، سهراب اعرابی، رامین رمضانیريال، سعید عباسی و علیرضا افتخاری و سایر جانباختگان در تهران روز جمعه 4 دی ماه در بهشت زهرا حضور یافتند و با گلباران کردن آرامگاه عزیزانشان، یادشان را گرامی داشته و بار دیگرعهد بستند تا محاکمۀ آمرین و عاملین جنایت و کشتار از پای نخواهند نشست.
رهگذران بسیاری به مادران عزادار پیوستند و با اعلام همبستگی با آنها یاد عزیزان از دست رفته شان را گرامی داشتند.
لوحۀ بلند هزاران جانباختۀ راه آزادی به ما یاد آور می شود که پیکار،آشتی ناپذیر و دشمن بی رحم ودرنده است. تا زمانی که رژیم جمهوری اسلامی حکومت می کند هیچ قانونی که مردم را از زجر و شکنجه وکشتار مصون بدارد موجود نخواهد بود. یگانه راه رهائی مردم ایران سرنگونی رژیم قتل و جنایت اسلامی و استقرارحکومت مردمی، دمکراتیک و عدالتخواه است.

یاد شهیدان را زنده بداریم!
درود ما به مادران عزادار!
در راهی که با خون آنها ترسیم شده است به پیش برویم!

هیچ نظری موجود نیست: