۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

تظاهرات و درگیری خونین ضد حکومتی مردم در تهران ، اصفهان ، شیراز ، نجف آباد و اردبیل و تبریز و اراک و بابل در عاشورای88






























http://www.youtube.com/watch?v=AJ-x_vJyGvs























































تظاهرات و درگيری در نقاط مختلف تهران

طبق آخرین گزارشات حداقل 7 نفر کشته و دهها نفر زخمی و صدها نفر دستگیر شده اند.




بنابه گزارشات رسيده به فعالين حقوق بشر و دمکراسي،در تمامی نقاط تهران مردم به خيابانها آمده اند و ميشود گفت که ميليونها نفر از مردم به خيابانها سرازير شده اند از شمال تا جنوب تهران و از شرق تا غرب تهران مردم در حال سر دادن شعارهای ضد حکومتی هستند.
مردم تهران در نقاط مختلف به خيابان ها آمده اند و شعارها راس رژيم را هدف قرار داده است . در حال حاضر مردم در خيابان آزادی ، ميدان انقلاب ،ميدان فردوسي، ميدان آزادي، تقاطع اسکندی- وصال شيرازی ،خيابان سميه، بازار ،ميدان حر ،ميدان امام حسين و ساير نقاط در خيابانها هستند و عليه شخص خامنه ای شعار ميدهند.
شعارهايی که در نقاط مختلف شنيده می شود عبارتند از ؛ ؛ اين ماه ماه خونه، سيد علی سرنگونه /مرگ بر ديکتاتور/ ما اهل کوفه نیستيم ، پشت يزيد بايستيم/ تجاوز جنايت ، مرگ بر اين ولايت / زندانی سياسی آزاد بايد گردد/ ديکتاتور بدونه بزودی سرنگونه/ مرگ بر خامنه ای و شعارهای متعدد ديگر
مردم در تقاطع اسکندری � وصال شيرازی يکی از اتوبوسهای واحد را متوقف کردن و خيابان را بسته اند تا مانع يورش موتورسواران ولی فقيه شوند . در نقاط مختلف صدای تيراندازی به گوش می رسد.
در تظاهرات امروز از تمامی اقشار مردم در آن شرکت کرده اند حتی تعدادی از نيروهای نظامی مخالف رژيم ،کودکان و تعداد زيادی از خانواده ها هستند.
نيروهای سرکوبگر ولی فقيه به مردم يورش می برند ولی عملا کنترل شهر را از دست داده اند و قادر به انجام کاری نيستند خيلی از آنها روحيه خود را باختند و وحشت از مردم در آنها عيان است.
فعالين حقوق بشر ودمکراسی در ايران
6 دی 1388 برابر با 27 دسامبر 2009



برای دیدن فیلم تظاهرات روی لینک زیر کلیک کنید





http://www.youtube.com/watch?v=56msvGlC5MM
http://www.youtube.com/watch?v=GYvyzXfkdLM&feature=player_embedded#











هیچ نظری موجود نیست: