۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

آستان قدس رضوی و ترویج فحشا درقالب صیغه گری


آنچه در زیر می خوانید توسط آستان قدس رضوی طی انتشار اطلاعیه ای انتشار یافته و درتارنما و نشریه این نھاد ارتجاعی منعکس گردیده است. صیغه ھمان لباس شرعی فحشا و خرید وفروش زنان است که در جمھوری اسلامی و دین اسلام رایج بوده و بر کسی پنھان نمی باشد. لیکن خوب است جزئیات این شکل از فساد و فحشا را که این روزھا بشدت درایران گسترش یافته است از زبان" آستان مقدس قدس رضوی" این نھاد فاسد و دزد روحانیت جمھوری اسلامی مشاھده فرمائید.ننگ ونفرت بررژیم ضد زن وفقر وفحشا آفرین جمھوری اسلامی.

...............

بسم ا لله ا لر حمن ا لرحیم

النکا ح السنتی. (رسول اکرم ص)

آستان قدس رضوی جھت ارتقای فضای معنوی جامعه و ایجاد شرایط مناسب روحی و آرامش خیال برای برادران زائری که در مدت زیارت حرم مطھر امام ھشتم از ھمسر خود دور می باشند اقدام به بر گذاری مرکز صیغه ھای کوتاه مدت در جوار حرم رضوی نموده است. در این راستا از کلیه خوا ھران باکره مو منه که سن آنھا بین ١٢ تا ٣۵ سال است دعوت به ھمکاری مینماید . ھر یک از خوھران بر اساس قرارداد ٢ سالھ ای که با آستان قدس رضوی منعقد مینمایند موظفند که ماھانه حد اقل ٢۵ روز به صیغه برادران زوار در آیند. مدت قرار داد جزو سابقه اشتغال متقاضی محسوب میگردد مدت ھرصیغه از ۵ ساعت تا ١٠ روز متغیر میباشد . مبلغ پرداختی بابت ھر صیغه بدین شرح است:

صیغه ھای ۵ ساعته : ۵٠٠٠٠ تومان

٣ روزه ١۵٠٠٠٠ ، و از ۴ روز تا ١٠ روز ٣٠٠٠٠٠ تومان ، ٢ روزه ١٠٠٠٠٠ ، صیغه ھای ١ روزه ٧۵٠٠٠

خواھران باکره که برای اولین بار صیغه میشوند مبلغ ١٠٠٠٠٠ تومان اضافه بابت برداشته شدن پرده بکارت در یافت خواھند نمود.

بعد از انقضای قرارداد ٢ ساله در صورتی که سن خوھران به حد نصا ب ٣۵ سال نرسیده باشد در صورت تمایل میتوانند در لیست انتظار صیغه ھای دایم قرار بگیرند. خوھران موظفند ۵ در صد از مبلغ دریافتی ھر صیغه را به ضریح مطھر واریز نمایند.از کلیه خوھران علاقمند در خواست میشود ٢ قطعه عکس تمام قد (با حجاب اسلامی) ، آخرین مدرک تحصیلی ، و ضعیت بکارت و گواھی سلامت کامل روانی و جسمانی از سازمان بھداشت شھرستان محل سکونت خود را حد اکثر تا ٣١ اردیبھشت ١٣٨٩ به آدرس ذیل ارسال نمایند(توجه : برای خواھران کمتر از ١۶ سال رضایت رسمی پدر یا جد پدری یا عمو الزامی میباشد ) :

مشھد – بارگاه امام رضا -خیابان شھید نواب صفوی -صحن کوثر – دفتر امور صیغه

جھت اطلا عات بیشتر با تلفن ٠٠٩٨۵١١٢٢٢۵٧٩٠ حاج آقا محمود ممتاز تماس حا صل فرمائید

برای آگاھی از جزئیات کامل و دریافت فرمھای مربوطه به سایت آستان قدس رضوی به آدرس

و یا به نشریه استان قدس مراجعه نمایید http://www.aqrazavi .org

هیچ نظری موجود نیست: