۱۳۸۹ مهر ۳۰, جمعه

يورش نيروهای امنيتی به منزل عروس اسالو



خبرگزاری هرانا - نيروهای امنيتی چهارشنبه 28 مهرماه به منزل زويا صمدی عروس زندانی سياسی منصور اسالو يورش بردند.

بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری حقوق بشر ايران "هرانا" نيروهای امنيتی به همراه يک موتور سيکلت و يک دستگاه خودرو پژو به منزل خانم زويا صمدی مراجعه کردند که به دليل عدم وجود وی موفق به ديدار و يا بازداشت وی نشدند. نيروهای امنيتی که به اذعان خودشان برای ارايه احضاريه به دادگاه به منزل زويا صمدی مراجعه کرده بودند به گونه ای رفتار کرده اند که باعث ترس همسايگان شدند.

عروس آقای اسالو که پيش از اين توسط ماموران امنيتی از ايستگاه مترو طرشت توسط نيروهای امنيتی ربوده شده بود و در اثر ضرب و شتم ها وارده بر وی بچه اش سقط شد که شدت جراحت به طوری بود که پس از مراجعه به پزشک معالج، ايشان را توصيه به استراحت مطلق و پرهيز از انجام هرگونه کاری کردند.
بر اثر جراحات وارده و ضعف شديدی که در ناحيه کمر وی به وجود آمده ايشان خانه نشين شدند و کار خود را از دست دادند.
پس از يورش به منزل زويا صمدی خانواده وی به دادگاه انقلاب مراجعه کردند ولی قضات مربوطه از چنين ابلاغيه ای اظهار بی اطلاعی کردند.

لازم به ذکر است که پيش از اين عروس آقای اسانلو بارها به صورت تلفنی و با الفاظی توهين آميز تهديد به مرگ شده بود که در پی تماس های تلفنی تهديد اميز خانواده اقای اسانلو به نزد قاضی محمدی رفتند که ايا شما مسبب اين تماس ها هستيد و از ايشان ميخواهيد که به پيش شما بيايند؟ که قاضی محمدی از اين موضوع اظهار بی اطلاعی ميکند.
در اين رابطه خانواده اقای اسانلو به دادستان دادگاه انقلاب گفته اند: "اگر ايشان جرمی مرتکب شده است خوب بيايد برايش دادگاهی تشکيل دهيد و ايشان را به زندان بفرستيد ديگر ضرب وشتم سقط بچه و خانه نشين کردن چيست؟ اگر ميخواهيد زندانی کنيد بياييد زندانی اش کنيد پس چرا ايشان را به اين وضعيت دراورديد که ديگر نميتواند کار کند؟"
پس از يورش به منزل زويا صمدی خانواده آقای اسانلو به مسئولين مربوطه مراجعه کردند که همگی از پيش آمدن اين مسائل و فرستادن احضاريه اظهار بی اطلاعی کردند.

هیچ نظری موجود نیست: